Ads 468x60px

سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان

۱۳۹۰ شهریور ۱۳, یکشنبه

داوادەکرێت وەك تاوان باری جەنگ بناسرێت

داوادەکرێت وەك تاوان باری جەنگ بناسرێت


هەر لەگەڵ دەست نیشان کردنی وەك سەرۆك ئەرکانی نوێێ توکیا پەردە لەسەر کردەوە نامرۆڤانەکەی لادرا

نەجدەت ئۆزەل تاوان باڕیکی شەر ناوی دەرکەوت لە بڵاو کراوەکان ڕاگەیاندنەکاند بەگوێرەی سەرچاوەی هەواڵەکان سەرۆك ئەرکانی نوێێ سوپای تورکیا چەکی کیمیاوی دژی گەریلاکانی پارتی کرێکارانی کوردستان بەکار‌یناوە بەو هۆیەشەوە ٢٠ گەریلای پەکەکە شەهید بوون.
 بەگوێرە سەرچاوەی هەواڵ لەساڵی ١٩٩٩ لەگوندی بلیتکای سەربە سلۆپی لە پارێزگای شێر ناخ لە باکوری کوردستان لە کاتی ڕووبەڕوبونەوەیان لەگەڵ گەریلاکانی پارتی کرێکاران چەکی کیمیاویان بەکارهێناوە لە ئاکامدا بە هۆیەوە ٢٠ گەریلای" پەکەکە" گیانیان لەدەست داوە .شایانی باسە فەرماندەیئەوکاتەی ئەم شەڕە: نەجدەت ئۆرەل" بووە.
هەر بۆ ئەم مەبەستە
چه‌ند په‌رله‌مانتارێکی هه‌رێمی و ناوه‌ندیی سه‌ر به پارتی چه‌پی ئه‌ڵمانیا داوایان کردووه "نه‌جده‌ت ئۆزه‌ل" سه‌رۆک ئه‌رکانی نوێی تورکیا وه‌ک تاوانباری شه‌ڕ بناسرێت.
به‌پێی هه‌واڵێکی فرات نیوز، ئه‌م بابه‌ته پێشتر له‌لایه‌ن په‌رله‌مانتاری ئه‌ڵمانیا "ئولا ژێلپکه" له په‌رله‌مانی ئه‌ڵمانیا ورووژێندرا بوو.
هه‌ر له‌م ساڵه‌شدا په‌رله‌مانتارانی سه‌ر به پارتی دیمکراتی سۆسیالیستی ئه‌ڵمانیا ئه‌م بابه‌ته‌یان له په‌رله‌مانی ئه‌م وڵاته باس کرد.
دوای ده‌ست له‌کار کێشانه‌وه‌ی فه‌رمانده‌کانی هێزی ده‌ریای و ئاسمانی و وشکانی و سه‌رۆک ئه‌رکانی تورکیا، نه‌جده‌ت ئۆزه‌ل ئه‌مڕۆ وه‌ک سه‌رۆک ئه‌رکانی نوێی سوپای تورکیا دیاری کرا.



بەبەڵگەوە کردوەکانی ئەم سەرۆك ئەرکانی توکیا ببینە
---------------------------------

کشتار شکنجه اعدام اذیت و آزار ملت ظلم و ستم بر ملت در نهایت که در تاریخ هم نشانداده شده است نتیجه و ثمره خواهند داد ثمره خون کردها خون بلوچها خون عربها و خون آذریها تقسیم و تکه پاره شدن مملکت بدنبال خواهند داشت با تشکر ساموئیل کرماشانی

ترکیه به قبرس نیز در مورد منابع گاز و نفت هشدار می دهد
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- در پی تیره شدن روابط ترکیه با اسرائیل، دولت آنکارا امروز (یکشنبه) به دولت قبرس نیز هشدار داد که اگر کمپانی های قبرسی در جریان فعالیت اکتشاف نفت و گاز در دریای مدیترانه وارد آب های متعلق به ترکیه شوند، ناوچه های جنگی خود را به دریای مدیترانه خواهند فرستاد. 

در لیبی جستجو برای یافتن مخفیگاه قذافی ادامه دارد
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- در لیبی، حلقه محاصره برای دستگیری سرهنگ معمر قذافی روز به روز تنگ تر می شود.
گزارش های رسیده حاکی است که انقلابیون لیبیایی در آستانه تسلط کامل بر شهر بانی ولید، مکانی که گفته می شود قذافی و چند تن از پسرانش در آنجا پنهان هستند قرار دارند. تا کنون در زادگاه قذافی "سرت" 800 نفر از مردم شهر که حاضر به تسلیم نشده بودند، کشته شده اند.
 
هشدارهای ایالات متحده به شهروندان در آستانه سالروز یازدهم سپتامبر
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- با نزدیک شدن روز یازدهم سپتامبر و حمله تروریست های القاعدة با هواپیما به برج های دوقلوی مانهاتان و کشته شدن هزاران تن که در آن برج ها کار می کردند، ایالات متحده به شهروندان خود در سراسر جهان هشدار داد که مراقب جان خود باشند.
 
آژانس بین المللی دوباره از برنامه های نظامی – اتمی ایران ابراز نگرانی می کند
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- آژانس بین المللی انرژی اتم در آخرین گزارش خود ابراز نگرانی کرد که رژیم ایران به تولید پرتابگرهایی دست زده که بتواند با کمک آن ها موشک های مجهز به کلاهک اتمی را به سوی کشورهای دیگر شلیک کند.
در گزارش محرمانه آژانس گفته شده که این نگرانی ناشی از اطلاعات موثقی است که از داخل تشکیلات امور اتمی ایران به دست آمده و بسیار قابل اعتماد تلقی می شود.
در گزار آژانس آمده است که بخشی از این اطلاعات موثق را کشورهای مختلف جهان در اختیار آن نهاد قرار داده اند.
در ادامه گزارش آژانس بین المللی انرژی اتم آمده است که حکومت ایران برای آن که ویروس موسوم به استاکس نت نتواند کار سانتریفوژهای آن را مختل کند، به نصب سانتریفوژهای جدید دست زده است که نسل تازه ای از این دستگاه غنی سازی اورانیوم محسوب می شود.
درگزارش آژانس نگرانی عمیق شده که حکومت ایران به تلاش برای کاربرد اتم در امور نظامی و تجاوز کارانه ادامه می دهد.
این نخستین بار نیست که آژانس اعلام می دارد در این باره اطلاعات موثقی از منابع قابل اعتماد و کشورهای جهان دریافت کرده است.
در این گزارش آمده است که از مجموعه آزمایش های پنهان که حکومت ایران به آن ادامه می دهد چنین برمی آید که رژیم خواهان تولید کلاهک اتمی به هدف نصب آن به روی موشک های جنگی می باشد.
 
حکومت ایران که خود قصد تولید بمب اتمی دارد، به کشورهای دیگر نصیحت می کند
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- این گزارش نگران کننده آژانس بین المللی در حالی انتشار می یابد که حکومت ایران برای موجه جلوه دادن برنامه های اتمی – نظامی خود به ترفند جدیدی متوسل شده است.
خبرگزاری "نووستی" روسیه گزارش داد حکومت ایران قصد دارد خواسته ای را در مجامع بین المللی مطرح سازد که به موجب آن هرگونه آزمایش اتمی در سراسر جهان، و حتی آزمایش های کامپیوتری ممنوع اعلام گردد – و این در حالی که هشت کشور مجهز به سلاح هسته ای از سال های پیش از انتشار معاهده ان.پی.تی صاحب بمب اتمی شده اند و این حق را برای خود محفوظ می دارند – و تلاش به هدف آن است که رژیم های ماجراجو و بی ثبات جهان به بمب هسته ای مجهز نشوند و کشور تازه ای به باشگاه اتمی جهان افزوده نگردد.
در تلاش دیگری برای بی گناه نشان دادن حکومت ایران، علی اصغر سلطانیه نماینده رژیم در آژانس بین المللی ادعا کرد که ایران تنها کشور دنیا بوده که به بازرسان بین المللی اجازه بازدید از سانتریفوژها را داده است – و این در حالی که رژیم ایران به عنوان یک عضو رسمی ان.پی.تی وظیفه دارد همه تأسیسات اتمی خود را در دسترس بازرسان بین المللی قرار دهد – ولی رژیم ایران بسیاری از این تأسیسات را به روی بازرسان بسته و حتی وجود برخی تأسیسات را نیز از آگاهی آژانس دور نگاه داشته است. 
حکومت ایران ادعا می کند سلاحهای مرگبار سری دارد که آن را پنهان نگاه می دارد
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- حکومت ایران که می کوشد با به راه انداختن یک جنگ روانی، کشورهای دنیا را از اندیشه حمله به تأسیسات اتمی خود و نابودی آن ها باز دارد، امروز نه تنها از تولید جنگ افزارهای بیشتر خبر داد – بلکه سرتیپ پاسدار عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش ادعا کرد که ایران سلاح های محرمانه ای نیز دارد که آن ها را تا روزی که او آن را "روز واقعه" نامید پنهان نگاه می دارد.
اکنون چند سال است این شایعه در رسانه های همگانی جهان انتشار می یابد که حکومت ایران در سال های فروپاشی اتحاد شوروی، چند بمب اتمی را از دلالان یکی از جمهوری های جدا شده از روسیه خریداری کرده و آن را در زرادخانه های خود نگاهداری می کند.
سرتیپ پاسدار عبدالرحیم موسوی گفت: نیروهای مسلح ایران برای دفاع از رژیم در برابر حملات خارجی آمادگی کامل دارند. او گفت: ما برخی سلاح ها را تا "روز واقعه" برای دفاع از کشور در برابر دشمنان بسته نگاه می داریم.
برخی آگاهان سیاسی بر این باورند که اظهارات این جانشین فرمانده ارتش ایران را باید نوعی جنگ روانی تلقی کرد.
سرتیپ موسوی، توان سایبری ارتش های خارجی را "پاشنه آشیل" آن ها نامید و ادعا کرد که رژیم ایران قادر است به آسانی آن ها را از کار بیاندازد.
احمدی وحیدی وزیر دفاع نیز در آیین تحویل گرفتن انبوه موشک های زمین به هوای موسوم به "شلمچه" در قرارگاه پدافند هوایی خاتم انبیاء سخن می گفت اعلام داشت که بزودی انواع موشک ها به سپاه پاسداران تحویل داده می شود.
حکومت ایران ادعا می کند که مقادیر بسیار کلانی از انواع سامانه های موشکی "مرصاد" و "صیاد -2 " را نیز تولید کرده است. 
---------------------
هەوالەکانی رۆژ تیڤی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر