Ads 468x60px

سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان

۱۳۹۲ فروردین ۷, چهارشنبه

دیدار هیئت کمیته آلمان سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان با پارلمان آلمان و لوگزامبورگ


دیدار هیئت  کمیته آلمان سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان با پارلمان آلمان و لوگزامبورگ
هیئت  دیپلماتیک  سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و  لرستان  با نمایندگان احزاب آلمانی پارلمان آلمان دیدار نمودند.

در این دیدار در باره اوضاع  بحرانی منطقه بخصوص خاورمیانه بحث و تبادل نظر شد و در باره احتمال جنگ در منطقه میان ایالات متحده آمریکا و ایران گفتگو شد  رژیم ایران نه میخواهد اوضاع نابسامانی حقوق بشر را بهبود به بخشد در داخل ایران  و نه میخواهد از بلند پروازیهایش  دست بردارد  در مورد سلاحهای کشتار همگانی .
این اولین دیدار سیاسی سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان میباشد که در  روز 16 مارس امسال از راه سکایپ گروپ  در یک نشست محرمانه دست به تشکیل هیئت دیپلماتیک سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان دست زدیم و گروهی برای پیشبرد کارهای دیپلماتیک و سیاسی با سیاستمداران کشورهای مختلف جهان تشکیل داده ایم .
و در آینده در نظر داریم هیئتی جهت دوستی و همکاری بیشتر میان  سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان و سازمان دموکراتیک یارسان  به پیش برادران سازمان دموکراتیک یارسان به فرستیم  تا بیشتر و بهتر با هم همکاری کنیم  سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان   برای منطقه کار میکند و سازمان دموکراتیک یارسان نیز نماینده جامعه یارسان هستند و جامعه یارسان هم بخش بزرگی از این منطقه هستند و در نزد ما خیلی قابل احترام هستند  در جهت همکاری بیشتر در آینده نزدیک  نیازمند به همکاری یکدیگر هستیم.
سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان  یک سازمان جوان است که خوشبختانه در حال پیشرفت و ترقی میباشد و دارای 7 نمایندگی در 7 کشور جهان میباشد.
ما بعنوان سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان  حاضریم با همه گروه ها ی کردستان همکاری دوستانه و برادرانه داشته باشیم و با هم همکاری کنیم در جهت اتحاد عمل  در آینده نیز اسانامه این شورا منتشر میشود و در اختیار خوانندگان عزیز قرار خواهند گرفت  .
با سپاس فراوان سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان 27/3/2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر