Ads 468x60px

سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان

۱۳۹۰ شهریور ۲, چهارشنبه

کردانه: محمدرضا اسکندری: در این مصاحبه حاج احمدی به سئوالات ما در رابطه با حملات هوائی ترکیه و رژیم ایران به قندیل جواب داد . حال توجه شما را به این مصاحبه جلب می کنیم



کردانه: محمدرضا اسکندری: در این مصاحبه حاج احمدی به سئوالات ما در رابطه با حملات هوائی ترکیه و رژیم ایران به قندیل جواب داد .
حال توجه شما را به این مصاحبه جلب می کنیم



کردانه: محمدرضا اسکندری: در این مصاحبه کاک طاهر کمالی زاده به سئوالات ما در رابطه با حملات هوائی ترکیه و رژیم ایران به قندیل جواب داد .
حال توجه شما را به این مصاحبه جلب می کنیم


----------------

صدور فرمان جهاد علیه‌ ملت کرد توسط 

خمینی دژخیم آدمکش


بیست و هشتم مرداد، سالروز اعلام حکم جهاد خمینی علیه ملت کرد، در شرق کردستان است.
به دنبال اعلام این حکم، ملت کرد با هجوم وحشیانه، قتل عام دسته جمعی، اعدام هزاران نفر و به آتش کشیدن روستاهای کردستان توسط رژیم جمهوری اسلامی روبرو شد و تا به امروز نیز با اتکا به این فتوای ضد انسانی، کشتار، زندانی و شکنجه کردها همچنان ادامه دارد.
روز 28 مرداد سال 1358، خمینی، رهبر تازه به قدرت رسیده ایران، پس از تأکید ملت کرد بر خواسته‌های مشروع خویش، حکم جهاد را علیه آنان صادر کرد.
پس از اعلام رسمی این حکم از رسانه‌ها ،دهها هزار نفر از پاسداران و نیروهای دیگر رژیم در سرتاسر ایران برای شرکت در جنایت، کشتار و غارت به کردستان سرازیر شدند.
چوبه‌های دار برپا شده ‌و جوانان کرد گروه گروه تیرباران شدند.
مردم مظلوم کرد در شهرها و روستاهای آن از جمله ‌قاڕنێ، قڵاتان، سه‌وزی، ئیندرقاش,، دیلان چه‌رخ، حه‌لبی، کۆیکان، که‌رێزهی شکاکان، چه‌قه‌ڵ مسته فا، خه‌لیفه لیان، گۆڕخانه، وسووکه‌ند، قه‌ره‌گۆل، دێمه‌سوور، جافرئاباد، مه‌رجانئاباد، بایزاوێ، جبریل‌ئاوێ، گونده‌وێڵه، دووئاو، کووره‌خانه‌ی سارووقامیش، هه‌ڵه‌قووش، گێجه ‌و سۆفیان، با قتل عامهای وحشیانه‌ای روبرو شدند.
اکنون با وجودی که ‌32 سال از حکم جهاد خمینی سپری شده‌ است، حکومت دست نشانده وی، همچنان بر فشار بر ملت کرد اصرار دارد.
فرمان جهاد علیه ‌ملت کرد از سوی خمینی، در اصل فرمان نسل کشی کردهاست چرا که‌ خمینی در این حکم، ملت کرد را مخاطب قرار داده ‌بود.
در فرهنگ سیاسی، منظور از نسل کشی، تعداد زیاد کشته‌ شدگان نیست، بلکه ‌در پس پرده کشتارهایی از این دست، اهداف ایدئولوژیکی و مذهبی قرار دارد.
فرمان ژینوساید تصمیمی سیاسی است و زمانیکه‌ اعلام شد، ‌گروهی از انسانها با اتنیکی متفاوت، مورد حمله ‌قرار می‌گیرند و مهاجمان از بین بردنشان را، برحق می‌دانند.
از این نظر حکم خمینی، معنای حکم نسل کشی یا ژینوساید یک ملت را می‌یابد.
در این چارچوب پس از گذشت 32 سال هنوز فرزندان خلق کرد زندانی شده‌ و با وجود شکنجه‌های وحشیانه‌ حکم اعدام بر آنان تحمیل می‌گردد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر