Ads 468x60px

سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان

۱۳۹۰ شهریور ۸, سه‌شنبه

اطلاعیه ی فوری واورژانسی به سازمانهای دفاع از حقوق کودکان در سرتاسر جهان



اطلاعیه ی فوری واورژانسی به سازمانهای دفاع از حقوق کودکان در سرتاسر جهان 
به اطلاع تمامی سازمانهای حمایت از حقوق کودکان در سرتاسر جهان می رسانیم که یک کودک 8 ساله ی پناهجوی ایرانی به نام کیمیا علیمرادی فرزند روزنامه نگار ایرانی کرد (کاکابرارعلیمرادی خبرنگار ندای وقت ونوای جامعه در ایران وخبرنگار کوردانه در ترکیه) به بیماری شدید هموفیلی مبتلاست و هر روز خونریزی بی امان این کودک 8 ساله را به کام مرگ می کشاند وخاطر نشان می کنیم که تاکنون مسئولین غیرمتعهد وسهل انگارکمیسیاریای عالی سازمان ملل در انکارا چهار بار پی در پی بدون بدون دلیل و صرفا به طر سهل انگاری وکم کاری مصاحبه ی خانواده ی کیمیا را عقب انداخته و هیچ توجهی به وضعیت مرگبار کیمیا ندارد. 
مطابق با اخرین گزارشات دقیق وامارهای مستند که به دست گزارشگران پناهجو در ترکیه رسیده است تاخیرات پرونده ی خانواده ی کیمیا به شرح زیر است : 
نخستین بار مصاحبه ی انها 93 روز به تاخییر افتاده است. 
باردوم 36 روز . 
بار سوم 67 روز . 
و سر انجام 48 ساعت پیش ساعت 3 بعد از ظهرکمیسیاریای عالی سازمان ملل در انکارا در تماس با خانواده ی کیمیا ضمن اظهار شرمندگی به خاطر وضعیت مرگبار کیمیا ابراز می کند :ما نمی توانیم برای نجات جان کیمیا کاری کنیم ودر ضمن برای چهارمین بار مصاحبه ی شما 32 روز دیگر هم به تاخیر افتاده است وهیچ تضمینی هم نیست که دوباره برای پنجمین وششمین بار هم با تاریخ مصاحبه ی شما بازی کنیم!!! 
کمیسیاریای عالی سازمان ملل در خاک ترکیه حتی برای خرید داروهای کیمیا به خانواده ی این روزنامه نگار کرد ایرانی کمکی نکرده است بیمارستانهای ترکیه هم اخطار می دهد که ما بنگاه خیریه ی شما پناهجویان نیستیم. لذا طی این اطلاعیه ی فوری و اورژانسی تمامی نهادهای حقوق بشر وسازمانهای دفاع از حقوق کودکان را در سرتاسر جهان به یاری می طلبیم و از انها می خواهیم تا برای نجات جان این کودک 8 ساله ی مبتلا به بیماری شدید هموفیلی اقدامات بشر دوستانه ی خود را انجام دهند واز تمامی روزنامه نگاران متعهد وخبرگزاریهای فعال در مسایل حقوق بشری در خواست می شود با خانواده ی کیمیا تماس گرفته وبا انتشار اخبار وگزارشات تکان دهعنده ی بی امان و پی در پی جامعه ی جهانی را از این تراژدی ضد بشری که در انتظار خانواده ی کیمیا علیمرادی است مطلع نمایند. 
شماره ی تماس با خانواده ی کیمیا علیمرادی درترکیه: 
00905414908046 
با نهایت تشکر 
گزارشگران پناهجو در ترکیه 


English text 
pleas send of this Emergency news for all of the media and repoeters. 
life of An Iranian refugee child 8 years is in serious risk. 

We Announce to children and Human rights organizations in oll of the world: 
An Iranian child refugee in Turkey (kimia Alimoradi) doughter of kakbrar Alimoradi (Iranian Kurdish journalist _ Reporter of navaye vaght and nedaye jamee in Iran and Reporter of 
www.kurdane.com in Turkey ) has dengerouse hemophilia . organization of UNHCR of Ankara changed Interviue of family of kimia for 4 times countinusely and without a clear reason. 
First time :93 days. 
second time:36 days. 
Third time: 67 days. 
fourth time :32 days. 
In fact unhcr changes this dates and plays with life of refugees in Turkey. 
on the other hand unclear government of Turkey forget its important tasks about osciety of refugees and life of these refugees is not important for turkish government. 
Therefore we have to announce to Children and Human rights organizations in all of the world that life of (kimia alimoradi) is in serious risk and we apply and want : 
These active world organizations save life of this Iranian small girl 8 years. 
family of kimia are waiting for calling of journalists and world media for puplishing news and report about kimia . 
pleas help and support this family immidiately. 
phon number of family of kimia in Turky for helping: 
00905414908046 
tanks a lot 
refugee reporters in Turkey.

-------------------------

گزارشگران پناهجو در ترکیه
جدی جدی جدی
لطفا کارت بین المللی این خبرنگار پناهجوی ایرانی (پشت ورو ) با تمامی عکسهای مرتبط با بیانیه منتشر نمایید و از تمامی آژانسهای خبری وسایتها وخبرگزاریها وحتی وبلاگهای شخصی درخواست می شود به محض دیدن این مطلب مهم و حیاتی آزادانه و حتی بدون ذکر منبع آن را در سایت  قرار دهید زیرا برای کمک  و نجات جان یک انسان نیازی به اجازه گرفتن نیست  (لطفا با تمامی مدارک واسنادی که فرستاده شده است و نیز با فوتوهای مرتبط با بیانیه منتشرنمایید. )
و اضافه می کنیم که ما درکشور ناامن ترکیه به کمکهای بشر دوستانه ی شما نیازمندیم. لطفا ما را حمایت کنید زیرا دولت ترکیه کاملا غیرمتعهد به حقوق پناهندگان ومسولیتهایش در برابر سازمان ملل متحد است و این مورد کاملا اورژانسی و اضطراری است.
از تمامی فعالین حقوق بشر در کشور آلمان وسرتاسر اروپا در خواست می کنیم که متن این بیانیه ی اورژانسی را به زبان آلمانی وانگلیسی ترجمه کرده و در اسرع وقت در اختیار خانم آنگلا مارکل واتحادیه ی اروپا قرار دهند و6 نسخه از بیانیه را به زبان انگلیسی وآلمانی   ارسال نمایند به:

1) دفتر مرکزی سازمان ملل متحد
2) کمیسیاریای عالی سازمان ملل اتحادیه ی اروپا
3) دفتر سازمان حقوق بشری هلسینکی واقع دراستانبول
4) کمیسیاریای عالی سازمان ملل درواقع انکارا
5) سفارت آلمان واقع در استانبول
6) اتحادیه مرکزی روزنامه نگاران آلمان و دیگر سندیکاهای فعال روزنامه نگاری واقع در برلین پایتخت کشور آلمان
 

متن بیانیه به شرح زیر است:
درخواست حمایت فوری واضطراری از بانوی اول کشور آلمان
همانگونه که خانم آنگلا مارکل  بانوی اول کشور آلمان وحامی همیشگی خبرنگاران بی دفاع ایرانی در آخرین نشستهای مهم  خود خطاب به رسانه های ایالت متحده ی امریکا واروپا ونیز به جامعه ی جهانی  اعلام کردند که دولت آلمان واتحادیه های روزنامه نگاری این کشور در هر شرایطی اماده ی دفاع از خبرنگاران بی پناه ایران است (به ویژه به دلیل وضعیت وحشتناک روزنامه نگاری در ایران پس از تقلبات انتخاباتی ریاست جمهوری در انتخابات سال 2009 وزندانی شدن وکشته شدن تعداد بسیار زیادی از خبرنگاران کشور ایران) لذا طی این بیانیه ی فوری واورژانسی به اطلاع خانم انگلا مارکل می رسانیم یک خبرنگارپناهجوی کرد ایرانی (وفعال حقوق بشر در بخش پناهندگی )بر اثر فشاردولت ایران به دولت ترکیه به عناوین مختلف مورد تهدیدو تحت فشارمی باشد وخاطر نشان می کنیم که زندگی وی در خطر جدی است وپرونده اش در کمیسیاریای عالی سازمان ملل انکارا در وضعیت بلاتکلیفی است. به همین جهت رسما از خانم آنگلا مارکل تقاضا می کنیم تا در اسرع وقت از طریق سفارت آلمان واقع در استانبول اقدامات جدی وفوری برای خروج اضطرای این خبرنگارایرانی ازکشور ناامن ترکیه به کشور دموکراتیک وآزاد آلمان صورت دهند.
با سپاس فراوان از بانوی اول کشور آلمان خانم (آنگلا مارکل) ونیز دولت آلمان به خاطر حمایتهای بی دریغشان از خبرنگاران بی دفاع ایران

گزارشگران پناهجو در ترکیه

....................................

مشخصات کامل این خبرنگار پناهجوی ایرانی بدین صورت در اختیار سفارت کشورآلمان قرارداده می شود:
نام کامل :سید سیروان
 
نام خانوادگی : عنایتی / چشمه منتش
ملیت :ایرانی
محل تولد : شهر سنندج (شاری سنه)
نوع فعالیت روزنامه نگاری :
 
فعالیت حقوق بشری در بخش پناهندگی
تاریخ عضویت در اتحادیه ی روزنامه نگاران جهان :
17/6/2010
تاریخ انقضای کارت فدراسیون (آی اف جی) :
17/6/2012
کد شناسایی در فدراسیون بروکسل :
IK   =   3192

افراد مرتبط با فدراسیون:
دکتر آیدن وایت  / دبیر کل فدراسیون جهانی روزنامه نگاران جهان (بروکسل)
DR.Aidan White  The General secretary of The (ifj)
جیم بوملها / پرزیدنت فدراسیون جهانی روزنامه نگاران جهان (بروکسل)
Jim Bumelha  president of The  (ifj)
سایت رسمی فدراسیون (آی اف جی ) :

تاریخ خروج از ایران به ترکیه :13/8/2010
تاریخ پیش مصاحبه در کمیسیاریای عالی سازمان ملل در انکارا:18/8/2010
وضعیت پرونده در سازمان ملل متحد: بلا تکلیف
نام وکیل در (یو. ان . اچ . سی . آر) :خانم آسلی / وکیل ترک
نام وکیل در دفتر سازمان هلسینکی : خانم ماریا /  وکیل ترک
شماره ی کیس در سازمان ملل متحد :  به دلیل مسایل امنیتی منتشر نمی شود.

در پایان خاطر نشان می کنیم که مسولین غیرمتعهد وسهل انگار کمیسیاریای عالی سازمان ملل واقع در انکارا وبه ویژه ریاست پر ادعای این سازمان در ترکیه (خانم آنیکا) هیچ حمایتی از این روزنامه نگار ایرانی به عمل نیاورده اند وبه خاطر عدم مسولیت ایشان وبی کفایتی دیگر مسولین بلند پایه ی این سازمان (در خاک ترکیه ) درقبال جان پناهجویان راهها برای در خطر قرار گرفتن جان این روزنامه نگار ایرانی توسط دولت ناشفاف ترکیه وعوامل نفوذی جمهوری اسلامی ایران در خاک این کشور کاملا هموار شده است.
 
به همین جهت از سفارت آلمان در ترکیه درخواست می شود مراتب مربوط به پرونده ی این پناهجوی بی دفاع ایرانی  را در اسرع وقت رسیدگی کرده و برای خروج اضطری وی از کشور ناامن ترکیه ونجات جان وی اقدامات فوری انجام دهند.
لطفا این بیانیه اورژانسی را در اسرع وقت به خبرگزاری ژوهانسبورگ آلمان (بخش پناهندگی ) ونیز تمامی خبرگزاریهای مهم جهان ورسانه های بین المللی ارسال نمایید.
(ترجمه ی این بیانیه به زبان انگلیسی وبه ویژه آلمانی از سوی سازمانهای حقوق بشری در جهان می تواند پیامدهای موثری را به دنبال داشته باشد).
 منتظر حمایتهای بشر دوستانه ی شما هستیم...

   با تشکر فراوان
 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر