Ads 468x60px

سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان

۱۳۹۰ شهریور ۱, سه‌شنبه

دلایل تبعیض به خاطر مذهب اسلامی و یهودیت در سوئد


. دلایل تبعیض  تبعیض به خاطر مذهب اسلامی و یهودیت در سوئد
دو دلیل عمده در باره تبعیض علیه دومذهب جدا از هم دلیل تبعیض علیه مذهب یهودی از انگیزی نازیستی و این تفکر همان تفکر باقیمانده زمان هیتلری میباشد که در بین بعضی از سیاستمداران رشد نموده و به طوری پیچیده این تبعیض انجام میگیرد.
تبعیض علیه مسلمانان دلیلش واضح و روشن است اعمالی که اسلامیستها اخیرا در ایران و در کشورهای عربی علیه زنان دختران و 
حتی با الله گفتن سر انسان بریدن  باعث چنین تفکر تبعیض آمیزی علیه این مذهب خشونتگرا میشود.
تبعیض علیه این دومذهب دومقولی جداگانه میباشند نمیشود این دومذهب در کنار هم قرار داد  اسلام امروز خودش دارد به خودش توهین میکند انتشار کلیپهای دلخراش کنند کشتار و سنگسار زنان  انتشار کشتار دودختر اندونیزیای  به دلیل روابط به قول مذهبیون نامشروع  کشتار و تجاوز در زندانهای جمهوری اسلامی و انتشار کلیپهای در این باره و تعریف قربانیان این فاجعه خودش زمینه را برای تبعیض و دوری از افرادی که پیرو این مذهب خشونتگرا هستند 90% رفتار و عملکرد خود این مذهب میباشد انتشار کلیپهای در باره جنایت رژیم ایران علیه ایرانیان سربریدن فردی مسلمان به خاطر مسیحی شدنش در سعودیه و این  همچنین در ایران تکرار شد خود این اعمال باعث این تبعیضها میشود.
و تبعیضهای که در کشورهای اسلامی مثل ترکیه ایران عراق و سوریه و کشورهای دیگر علیه اقلیتهای ملی و مذهبی میشود باعث این میشود که در کشورهای مدرن و دموکراتیک مثل سوئد هم چنین تفکری رشد کند و به ادارات دولتی برسدو توسط مسئولین این تبعیض انجام بگیرد آنهم سیستماتیک و آگاهانه.
مسلمانان و یهودیان که نشانه های مشخص مذهبی دارند ، در سوئد با تبعیض زیادی روبرو می شوند. این نتیجه گیری یک گزارش است که به
 سفارش دولت و توسط مرکز تاریخ زنده ، تهیه شده است. در این گزارش که امروز تحویل اریک اولن هاگ وزیر همپیوستگی داده شد، همچنین آمده است که در سالهای اخیر تعداد سایت های نژادپرستانه بر روی شبکه اینترنت گسترش زیادی داشته اند. بر طبق نظر نویسندگان .این گزارش، پیش داوری های قومی در کتابهای درسی مدارس نیز وجود دارند

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
جنایت دولت تروریستی فاشیستی ترکیه علیه فرزندان ملت کرد

جنگنده های ترکیه همچنان مناطق کردنشین را بمباران می کنند
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- در همان حال که ترکیه و کشورهای عرب و برخی رژیم های اسرائیل ستیز همچنان به اعتراض به اقدامات دفاعی اسرائیل در غزه ادامه می دهند، بمباران کردهای جنوب شرق ترکیه توسط نیروهای مسلح دولت آنکارا نیز همچنان ادامه دارد.
ولی هیچ اعتراضی از جانب آن کشورها علیه این جنایات ترکیه شنیده نشده است.
اکنون چهار روز است که نیروی هوایی ترکیه به طور مداوم قرارگاه های گروه جدایی طلب کرد "پ. کا.کا" را بمباران می کند که در جریان آن شمار نامعلومی افراد غیرنظامی نیز کشته شده اند.
از شمار دقیق تلفات هنوز خبری در دست نیست – ولی دستکم دو زن سالخورده و دو کودک در شمار آن ها بوده اند.

در حالی دولت های عرب و ایران و برخی کشورهای دیگر نسبت به این عملیات ارتش ترکیه سکوت می کنند، که کردها قصد نابودی ترکیه را ندارند – بلکه می خواهند از آزادی و رفاه برخوردار گردند – و این در حالی که حماس و دیگر گروه های ترور که از غزه به سوی شهرهای اسرائیل و به قصد کشتن شهروندان به حملات موشکی و راکتی ادامه می دهند، علناً اعلام می دارند که قصد نابودی اسرائیل را دارند.
www.radis.org
-------------------------------------------
شرم میکنم از این که‌ انسانم
shler-shabli

همه‌ ما انسانها فقط نقاب انسانیت را به‌ چهره‌ زده‌ایم، شرم میکنم از این که‌ انسانم

شلێر شبلی

انسانیت ، عدالت و مردانگی امروز با حمله‌ هوایی نیروهای دولت فاشیست و تروریست ترکیه‌ ترور شد، دولت ترکیه‌ در این ماه‌ میلیونها دلار به‌ دولت سومالی کمک کرد و با اکیپ چند صد نفری به‌ انجا سفر کرد.  
دولت ترکیه‌ برای کودکان و زنان و مردم فلسطین گریه‌ میکندو از سیاست دولت اسرائیل نسبت به‌ مردم فلسطین مورد انتقاد قرار می دهد، و ارتباطش را با دولت اسرائیل قطع می کند،
دولت ترکیه‌ برای مردم سوریه‌ نگران است و به‌ بشار اسد به‌ خاطر سیاستهای غلطش اخطار می دهد، آیا این کارهای دولت ترکیه‌ برای انسانیت است؟ مسلمآ خیر، فقط برای انسانی جلوه‌ دادن چهره‌ پلید خود در جهان است ،سیاست دولت ترکیه‌ بهتر از سیاست (اسرائیل و سوریه‌) نیست .
دولت ترکیه‌ با کشته‌ شدن سربازان ارتش ترک ناراحت می شود و با خانواده‌های داغ دار احساس همدردی میکند پس شمایی که‌ همچین احساسی به‌ انسانیت دارید یعنی از کشته‌ شدن انسانها رنج می برید چرا مادران کوردستان را داغدار می کنید و چگونه‌ کردهارا ترور میکند و کودکان و زنان و مردان بی گناه‌ کورد را چگونه‌ به‌ خاک و خون میکشد،و یا شاید احساسات لطیفش را از دست داده‌ و نقابت را ور داشته‌ و می خواهد دنیا چهره‌ واقعیش را ببیند.
تقاضاي معزرت خواهي از ملت ترک ميكنه‌ چون 9 شهروند تركيه‌ كشتن شدن ، بس من تقاضاي چه‌چیزی بكنم كه‌ در يك روز زندگي يك خانواده‌ را به‌ خاک و خون كشيدید و نميدانيم چند نفر ديگرم ميكشید و دل چند مادر ديگرم ميسوزونيد.
مگر انسانیت در قالب ملیتهای مختلف معانی مختلف دارد. و یا حس انسان دوستی فقط برای کوردها جایز نیست.
از همه‌ بدتر دولت ترکیه‌ از کاری که‌ کرده‌ بسیار راضی ست و کشتن کوردهارا حق مسلم خود میداند و حملات خود را به‌ اسم مبارزه‌ باتروریسم می خواند. تروریست از دیدگاه‌ دولت ترکیه‌ کسی ست که‌ دفاع کند نه‌ کسی که‌ حمله‌ میکند اینست عدالتی و دموکراسی که‌ دولت اردوغان به‌ ارمغان آورده‌ است.
واقعن از رئیس جمهوری کشورهای همسایه‌ که‌ خودشان از این آب و خاکندو خودشان را به‌ عنوان یک انسان روشن فکر و عدالت طلب قلم داد میکنند، اما در مقابل این حملات شرم آور سکوت میکنند من نیز شرمم میگیرد. و از تمامی جامعه‌ جهانی به‌ خاطره‌ سکوت طولانی در مقابل کشورهای متجارز که‌ سالهاست کوردهارا به‌ خاک و خون می کشانند گله‌ دارم.
شرم باد بر کسانی که‌ از این حملات تروریستی حمایت می کند و یا سکوت پیشه‌ می کند.
فریــــــــــاد.. فریـــــــــــــــاد.. کوردهای که‌ امروز حقوق اولیه‌ وانسانی خود را می خواهند چگونه‌ ترور می شوند به‌ کدامین جرم و کدامین گناه‌ اینگونه‌ مجازات می شوند.
ای انسانهای که‌ هنوز دم از انسانیت میزنید در برابر این بی انسانیتی و بی عدالتی دولت ترکیه‌ سکوت نکنید، تا انسانیت در وجود ما هم ترور نشده‌ بیاید با کوردستان فریاد بزنیم “جنگ بس″ است.
-------------------------------------------
کوردستان دەکرێت بە گۆڕستانیک بۆ کۆلۆنیالیست و داگیرکەران
KCK_basintoplantisi
سەرۆکایەتی کۆنسەی بەرێوەبەری کۆما جڤاکێن کوردستان کەجەکە سەبارەت بە هێرشەکانی ئەم دوایە و کردنە ئامانجی خەڵکی مەدەنی لەو هێرشانەدا لێدوانێکی دا. سەرۆکایەتی کەجەکە دەستنیشانی دەکات حوکمەتی ئاکەپە بەو سیاسەتی توندوتیژییەی هیچ ئەنجامێک وەدەستناخات، بە پێچەوانەوە، کوردستانی لێ دەکرێت بە گۆڕستان. 
کەجەکە هەروەها ڕادەگەیەنێ تەڤگەرەکەیان و گەلی کورد خاوەن ئەو هێزەن بتوانن خۆیان بپارێزن و وڵامی هەموو هێرشێک بدەنەوە. سەرۆکایەتی کۆنسەی بەڕێوەبەری کەجەکە لە لێدوانەکەیدا ڕادەگەیەنێ حوکمەتی ئاکەپە هیچ کاتێک دەستبەرداری ئەو سیاسەتە نەبووە کە بەئامانجی لەناوبردنی تەڤگەری ئازادی گەلی کورد دەستی پێکردووە. بۆیە لە چاره‌سەری خۆی دەبوێرێ و هەرچی دەشچێ گوشارەکانی لەسەر ئۆجەلان دژوارتر کردووە. کەجەکە زیاتر تیشک دەخاتە سەر سیاسەتی هەنوکەیی دەوڵەتی تورک و دەنوسێت: - لەو مەرحەلەی ئێسته‌دا، دەوڵەتی تورک هیچ کاتێک ناتوانێت پرسی کورد بە لولەی چەک چارەسەر بکات. نمونەی تامیلەکان هیچ کاتێک لە کوردستان پێکنایەت، بەپێچەوانەوە، کوردستان دەکرێتە بە گۆڕستانیک بۆ کۆلۆنیالیست و داگیرکەران. گەلەکەمان خاوەن ئەزمونی خۆپاراستن و هێزە، گەیشتۆتە ئاستیک بتوانیت بە ڕێگەی شەڕی شۆڕشگێرانەی گەل، ئەنجامی باش وەدەست بخات. گەریلاکانی ئازادی، لاوانی بەجەرگی کورد و ژنانی ئازادی کورد، بە تێکۆشانیان لە چیا و شارەکاندا سیاسەتەکانی ئاکەپە مایە پووچ دەکەن. ئازادی وەدەست دێنن و چارەسەری دەخوڵقێنن و سەرۆکایەتی خۆیان ئازاد دەکەن. سەرۆکایەتی کەجەکە بانگەوازییەکی وەهاش لە گەلی کورد دەکات: - پێویستە لەهەموو پارچەکانی کوردستان، دژی ئەو هێرشە سەرتاسەریەی ئاکەپە دەستیپێکردووە، بەرخۆدانێکی شکۆمەندانە بە ڕووحی یەکیەتی نەتەوەییەوە نیشان بدرێت. ئەو هێرشانە لە کاتێکدا پێکدێن، کە دەوڵەتی ئێرانیش دەستی بە هێرش کردووە، هەربۆیە ئامانجی ئەو هێرشانە دەستکەوتەکانی هەموو گەلی کوردە. سەرەڕای هەموو هەوڵە ئاشتیخوازییەکانی ئێمە، تەنها ئامانجی ئەو هێرشانە، لەناوبردنی تەڤگەری ئازادی گەلی کوردە. پێویستە گەلی کوردیش لەبەرامبەر ئەو هێرشانە و بەئامانجی پاراستنی دەستکەوتە ستراتیژییەکان، یەک دەنگ و یەک هەڵوێست بێت و بەرخۆدان بکات. ئەوەش ئەرکی هەر کوردیکی بەشەڕ و بەناموسە. پەیامیکی وەهاش ئاراستەی گەلی کورد لە باکوری کوردستان کراوە: 
- پێویستە گەلەکەمان لە باکوری کوردستان بە ڕوحێکی فیدایانە، ڕاپەڕینەکانی بەرفراوانتر بکاتەوە. لاوانی بەجەرگی کوردیش پێویستە ڕوو بکەنە چیاکانی کوردستان و پەیوەست بن بە هێزەکانی گەریلاوە. هەروەها بانگەوازی لە هەموو دامەزراوە کوردیەکان دەکەین، لە چوارچێوەی بانگەوازییەکەی ڕێبەری گەلی کورد عەبدوڵا 
ئۆجەلان، خاوەندارییەتی لە سەرۆکایەتیان بکەن. .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر