Ads 468x60px

سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان

۱۳۹۰ شهریور ۲, چهارشنبه

جنایات دو دولت فاشیستی فاشیست نژادپرست ترک و فاشیست مذهبی ایران دو دولت تروریستی

 جنایات دو دولت فاشیستی  فاشیست نژادپرست ترک و فاشیست مذهبی ایران دو دولت تروریستی
در کردستان  جنایت نمودند فرزندان ملت کرد را کشتند تروریستهای ترک و تروریستهای ایرانی شیعه 
عدم رسیدگی پزشکی به وضعیت زانیار مرادی زندانی محکوم به اعدام ,,,,,
دلم گرفته از این دنیای لعنتی ،،کردستان را اعدام نکنید ،، زندگی‌ را نکشید ,,, مرگ بّر اسلام خامنه‌ای خونخوار

مرگ بر رژیم ولایت فقیه .مرگ بر دیکتاتور.
////////////////////////

:((((((((((((((((((( آنقدر به من نگویید : غمگین ننویس ... تلخ و سیاه ننویس .!:. قسم به انتظارهای بی قرار ...دلم تنگ ست اندازه ی حجم یک قفس ....صدایم بارانی ست و غرق سکوت ...دیگر نه آواز دلنشین حریف دلتنگی هایم میشود .. نه گریه های شبانه ..!!.. پس به خاطر داشته باش : از غم مینویسم از سیاه و سفید.. زیرا : پاییز در قلب من طولانی ست ..

//////////////////////////////

کۆماری ئیسلامی ئێران و رژێمی ئه‌تا تورک سیاسه‌تی پاکتاوکردن و سنور به‌زاندن و قه‌تڵوعامیان ده‌ست پێ کردوه‌ ، به‌بێ گوێدان هیچ یاساو ریسایه‌کی نێو ده‌وله‌تی ده‌ستی گڵاویان تێکه‌ڵ کردوه‌و ئه‌م دوژمنکاریانه‌ش رۆژ له‌ دوای رۆژ له‌په‌ره‌ سه‌ندندایه‌ و ته‌نانه‌ت ده‌ست له‌ ژن و منداڵیش ناپارێزن . بۆیه‌ پێویسته‌ یه‌ک ده‌نگ و یه‌ک ره‌نگ به‌رپه‌رچی ئه‌م کرده‌وه‌ درندانه‌یه‌ی هه‌ردو رژێمی ئاخونده‌کان و ئه‌تاتورکی گۆر به‌گۆر ببینه‌وه‌...

شه‌رمزارى وروى ره‌شى بو توركيا وئيرانى وهه‌مى بى وژدان وزه‌ميرا، ئه‌ڤا ئيران وتوركيا دگه‌ل ملله‌تى كوردستانى دكه‌ت ئيسرائيل ژى دكه‌ل ملله‌تى فلستينى ناكه‌ت، خودى بو نه‌هيليت، مرن بو رژيما توركيا وئيرانى، دڤيت سه‌ركردايه‌تيا ملله‌تى بينگاڤه‌كا جدى ب پاڤيژت، توركيا وئيرانى هه‌مى سنورين ئايينى وره‌وشتى وياسايى به‌زاندن، خوه‌ كه‌ر كرين نابيت به‌رامبه‌ر ڤان كريارين هوڤانه‌

/////////////////

تکایه‌ لایکی لێبده‌ن تا بگاته‌ هه‌موو به‌شداربوانی فه‌یسبووك به‌تایبه‌تی تورکه‌کان وه‌ سوك بونێکی ئه‌ردۆگان سه‌رۆك وه‌زیرانی تورکیا

----------------------------------------------------
انقلابیون لیبی محل سکونت قذافی در طرابلس را فتح کردند.
kurdane.com
تلویزیون هلند و العربیه اعلام کردند که مخالفین قذافی وارد مقر دیکتاتور لیبی شده اند.بر اساس آخرین گزارش های دریافتی انقلابیون لیبی شامگاه روز سه شنبه 23-8-2011 منطقه باب العزیزیه محل سکونت بسیار مستحکم قذافی را فتح کردند . هم اکنون تلویزیون العربیه با پخش مستقیم صحنه های درگیری از این منطقه آخرین لحظات آحتمالی سقوط رژیم قذافی را پوشش خبری می دهد .

خبرگزاری رویترز نیز در گزارشی اعلام داشت که انقلابیون بدون مقاومت از سوی هواداران قذافی وارد باب العزیزیه شدند .

بر اساس گزارش زنده عربیه از اطراف محل سکونت قذافی دود سیاهی منطقه را پوشانده است .

پیش از حمله انقلابیون لیبی نیروهای ناتو باب العزیزیه را بمباران کردند .

به اعتقاد کارشناسان سقوط کامل باب العزیزیه می تواند نشانه سقوط کل نظام معمر قذافی باشد .

پیشتر یکی از انقلابیون لیبی امروز در تماس با تلویزیون العربیه اعلام کرد هم اکنون درگیری های سنگینی میان انقلابیون و هوادران قذافی در منطقه باب العزیزیه محل سکونت وی ادامه دارد .

باب العزیزیه که یک منطقه امنیتی است با شش کیلومتر مربع مساحت در جنوب طرابلس قرار دارد و از دهها سال پیش محل سکونت رهبر لیبی بوده است .

بر اساس گزارش تلویزیون العربیه هواپیماهای ناتو امروز سه شنبه نیز برای دومین بار منطقه باب العزیزیه را بمباران کردند.

منطقه باب العزیزیه بوسیله سه دیوار بتنی بلند احاطه شده و علاوه بر ساختمان های اداری حاوی چادر مشهور معمر قذافی است که در آن از میهمانان رسمی خود پذیرایی می کرد .

از سوی دیگر عبدالسلام جلود مرد شماره دو رژیم معمر قذافی که اخیرا به انقلابیون پیوسته است در گفتگو با العربیه اعلام کرد که انقلابیون حتی در صورتی که منطقه باب العزیزیه را به تصرف خود درآورند ، قذافی و فرزندانش را در آنجا نخواهند یافت.

وی بر این باور است که قذافی و خانواده اش مدتها است که در خانه هایی در اطراف طرابلس مخفی شده اند و هر شب جای خود را عوض می کنند.
العربیه

.----------------------------
دروغهای دولت ترکیه برای توجیه شکست عملیات علیه قندیل



kurdane.com
کردانه: ارتش ترکیه اعلام کرده است که در عملیات نظامی 7 روز گذشته علیه مواضع پ.کا.کا، در قندیل 100 پیکار جو را کشته است. در مقابل پ ک ک اعلام کرد از نیروهای انها کسی کشته نشد. آمار تلفات پ.کا.کا که‌ از سوی مقامات نظامی ترکیه‌ اعلام شده‌ از سوی منابع مستقل تأیید نشده‌ است و حزب کارگران کوردستان ترکیه‌ می‌گوید در جریان حملات هوایی و توپخانه‌ای ترکیه‌ و ایران تلفات جانی نداشته‌ است. اما یکشنبه‌ی گذشت براثر حمله‌ی هواپیماهای ترکیه‌ به‌ یک اتومبیل شخصی همه‌ی سرنشینان آن ‌ یک زن و شوهر و 5 فرزند بودند، در جا قطعه‌ قطعه‌ شدند.
کشتار افراد بی‌گناه‌ بر اثر حملات بمب‌افکن‌های ترکیه‌ و حملات توپخانه‌ای ایران 
باعث انزجار و اعتراضات شدید مردم منطقه‌ شده‌ است.
-------------------------
kurdane.com
رهبر اقلیم کردستان : بیشتر از این در مقابل کشتار شهروندان کوردستان سکوت نمی‌کنیم
 مانیشت ایلامی : به گزارش سایت پیامنیر ،مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کوردستان امروز سه‌شنبه‌ در مورد ادامه‌ی حملات توپخانه‌ای و هوایی ایران و ترکیه‌ به‌ مناطق مرزی اقلیم کوردستان بیانیه‌ای خطاب به‌ مردم کوردستان صادر کرد. مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کوردستان امروز سه‌شنبه‌ در مورد ادامه‌ی حملات توپخانه‌ای و هوایی ایران و ترکیه‌ به‌ مناطق مرزی اقلیم کوردستان بیانیه‌ای خطاب به‌ مردم کوردستان صادر کرد.



متن کامل این بیانیه‌ به‌ این شرح است:



"مردم گرامی کوردستان

همانطور که‌ مطلع هستید، اوضاع در کوهستان‌های مرزی اقلیم کوردستان همچنان به‌ آشفتگی می‌گراید و شهروندان اقلیم کوردستان بصورت مداوم با توپ باران و حملات هوایی دو دولت جمهوری اسلامی ایران و ترکیه‌ مواجه‌ هستند.

این حملات مایه‌ی وارد آمدن خسارات به‌ تعداد زیادی از ساکنان مناطق مرزی و شهادت و زخمی شدن آن‌ها شده‌ است. شاهدیم که‌ اکنون این حملات افزایش یافته‌ و به‌ حدی رسیده‌ است که‌ نمی‌توان در مقابل آن سکوت اختیار کرد و شهروندان مدنی و بی دفاع اقلیم قربانی این برخوردها شوند.

حضور نیروهای نظامی پژاک و پ ک ک در‌ مناطق مرزی بهانه‌ای قوی برای دو کشور همسایه‌ است. ادامه‌ی این نوع اقدامات و تکیه‌ی آن‌ها بر خشونت و تلاش برای استفاده‌ از مرزهای اقلیم کوردستان سبب خواهد شد که‌ ملت ما با خشونت‌های غیر انتخابی مواجه‌ شود و این نیز در راستای منافع کلی‌ مسئله‌ی مشروع ملت کورد نیست و متاسفانه‌ منافع مردم کوردستان از این طریق مورد لحاظ قرار نمی‌گیرد.

مانند سابق، اکنون نیز تاکید می‌کنم که‌ اقلیم کوردستان خواستار برقراری روابطی دوستانه‌ و همسایگی سالم با همه‌ی طرفین است و هیچگاه‌ بخشی از مشکلات داخلی این دو کشور نبوده‌ است و هیچگاه‌ در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمی‌کند، اما تحت هیچ شرایطی نمی‌توانیم در مقابل شهید کردن مردم بی‌ دفاع اقلیم کوردستان سکوت کنیم.

اقلیم کوردستان نمی‌خواهد که‌ خون هیچ انسان بی گناهی ریخته‌ شود. در مقابل به‌ دیالوگ و گفتگوی مداوم برای رسیدن به‌ تفاهم در جهت حل مشکلات اعتقاد راسخ داریم.

ما قبلا نیز از تلاش برای حل مشکلات از طریق گفتگو و انتخاب گزینه‌ی راه‌حل صلح آمیز از سوی همه‌ی طرفین دریغ نکرده‌ایم، اما متاسفانه‌ بار دیگر اوضاع به‌ آشفتگی گراییده‌ است.

در مرحله‌ای که‌ لازم بود از طریق مسلحانه‌ در سایه‌ی دفاع از خاک و حقوق و کرامت ملی و میهنی‌مان مبارزه‌ کردیم. با تکیه‌ بر توانایی‌هایمان و قدرت و اراده‌ی ملتمان توانستیم حضور خود و هویت ملی خود را حفظ کنیم، اما عصر کنونی با گذشته‌ تفاوت دارد. در دنیای کنونی زبان گفتگو بر جنگ و کشتار و رفتار نظامی سایه‌ افکنده‌ است. در راستای نهادینه‌ کردن این پیام نیز تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌ایم.

هدف ما همیشه‌ خوشبختی ملتمان و ثبات در اقلیم کوردستان بوده‌ است، به‌ همین خاطر به‌ هیچ وجه‌ نمی‌خواهیم که‌ این خوشبختی و ثبات اقلیم به‌ هر بهانه‌ای بر هم زده‌ شود. لذا از همه‌ی طرفین می‌خواهیم که‌ منافع ساکنان اقلیم کوردستان را رعایت کنند. زیرا که‌ دستاوردهای امروزی مردم کوردستان حاصل تلاش و مبارزه‌ و قربانی شدن بسیاری است، بر همه‌ی کوردهاست که‌ خود را صاحب این دستاورد دانسته‌ و از آن محافظت کند.

باید برای مردم کوردستان عیان باشد که‌ اقدامات نظامی در نقاط مرزی به‌ هر دو کشور بهانه‌ی حملات نظامی در مقابل دیدگان جهانیان را می‌دهد. شهروندان اقلیم کوردستان نخستین ضررمند این جنگ نابرابر و لشکرکشی و بمباران مداوم هستند و مطمئنم که‌ این مسئله‌ با جنگ پایان نخواهد یافت و در پایان باید به‌ صلح توسل جست. بهتر است که‌ هرچه‌ زودتر این جنگ پایان یابد و اگر طرفین درگیر گزینه‌ی جنگ را انتخاب کرده‌اند از آن‌ها می‌خواهیم که‌ جنگ را از اقلیم کوردستان دور نمایند.

ما آماده‌ی هر نوع همکاری و هماهنگی از طریق گفتگوی صلح آمیز برای عادی سازی اوضاع مناطق مرزی هستیم. همزمان از حکومت عراق فدرال نیز خواستاریم که‌ از طریق کانال‌های دیپلماتیک با کشورهای همسایه‌ برای پایان این جنگ و احترام به‌ حاکمیت عراق تلاش کند.

در این شرایط حساس از پارلمان کوردستان نیز می‌خواهم که‌ بصورت دقیق اوضاع حساس اقلیم را جهت اتخاذ سیاستی که‌ منعکس کننده‌ی اتفاق نظر اقلیم کوردستان باشد، پیگیری کند. "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر