Ads 468x60px

سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان

۱۳۹۱ شهریور ۲۵, شنبه

بیانی سەری سالی تازەی ئیسرائیل کە دەبێتە ٥٧٧٣ لە زمانی عەبریدا بە رۆش هەشانا ناسراوە یانی سەری سالی تازەی



بیانی سەری سالی تازەی ئیسرائیل کە دەبێتە ٥٧٧٣ لە زمانی عەبریدا بە رۆش هەشانا ناسراوە یانی سەری سالی تازەی 
عەبری دەست بە ژیانیەکی تازە کردن ناسراوە.

«ראש השנה»
(«Rosh Hashana») 
ئیمە بەریۆوبەری سەتافی دەزگای دۆستایەتی ئیسرائیل کورد ئەم رۆژە پێرۆزە لە گەلی ئیسرائیل و کوردە جۆکانی سەرتاسەری دۆنیا پێرۆز دەکین هیوای سالیکی پەر لە خۆشی و شادی سالیکی ئارام دۆستایەتی نیۆان گەلانی ناوچەکە ئاواتەخۆازین کە سەری سالی تازەی ٥٧٧٣ بەبێتە بەردی بەناغەی ئاشتی ئارامی لە نیۆان گەلانی رۆژهەلاتی ناوەراست دا.


ئیستاش لە ئیرەدا پەیامی بەریز سەۆك کوماری ئیسرائیل دا دەنین کە بە زمانی ئینگلیزیە کە ئاواتەخۆازە سەری سالی تازە بەبێتە بەردی بەناغی ئاشتی و ئارامی لە نیۆان گەلانی دۆنیا دا.

---------------------



Happy new year فرارسیدن سال 5773 عبری «روش هشانا» «ראש השנה» («Rosh Hashana») مبارک باد . سالی پر از برکت و صلح دوستی و آزادی آرامش آرزو دارم.
ما از صمیم قلب این روز فرخنده را به عموم مردم اسرائیل و به مسئولین محترم کشور اسرائیل تبریک میگویم آرزوی سالی پر از آشتی صلح و دوستی و آزادی و آرامش و سالی پر از محبت و یکدیگر دوست داشتن برای ملت اسرائیل و یهودیان سرتاسر جهان و جامعه انسان
ی و کل بشریت آرزومندیم.
فرارسیدن سال 5773 عبری به مردم اسرائیل و مسئولین کشور اسرائیل مبارک باد
«روش هشانا»، حلول سال 5773 عبری مبارک باد 
زبان عبری «ראש השנה» («Rosh Hashana»)
یهودیان سراسر جهان، نخستین روز از ماه عبری «تیشری» را، بنا بر آنچه در کتاب مقدس تورات ذکر گردیده و در روش هشانا را به معنی «سرآغاز سال» بیان شده، را جشن می گیرند و آئین های ویژه بر پا می دارند.
نا هم میخواهیم دوشادوش ملت اسرائیل این روز فرخنده را با هم با شادی جشن میگیریم و به همه دوستان و عزیزان در اسرائیل شادباش میگویم.
Happy new year 
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 2012/9/15

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر