Ads 468x60px

سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان

۱۳۹۱ شهریور ۲۶, یکشنبه

افشای نامه محرمانه علی رضا نوریزاده به کانالهای تلویزیونی برای احساساتی نمودن کردها و تقویت موقعیت سیاسی هجری و مهتدی در میان کردها؟

اینجا در این ویدئو علی رضا نوریزاده به نامه اعتراف میکند و واقغعیهای پنهان میان هجری و مهتدی با علی رضا نوریزاده و شاهزاده پهلوی افشا میشود




افشای نامه محرمانه علی رضا نوریزاده به کانالهای تلویزیونی برای احساساتی نمودن کردها و تقویت موقعیت سیاسی هجری و مهتدی در میان کردها؟




بازی سیاسی هر وقت افشا میشود و دروغ و بازی هرگز پیروز نخواهد شد راستی و صداقت و راستگویی همیشه پیروز میشود و در گذشته نشانداده شده است  آینده ی روشن یعنی صداقت پاکی راستی

نامه علی رضا نوریزاده به فرامرز فروزنده گوینده تلویزیون اندیشه برای تقویت موقعیت سیاسی هجری و مهتدی در میان کردهای شرق کردستان..
با سلام و دورد فراوان خدمت دوست عزیزم آقای فرامرز فروزنده عزیز.
دوست عزیزم من نامه های مشابهی برای چندین کانال تلویزیونی ارسال نموده ام که به شرح زیر میباشند.
همچنان که خودتان آگاه هستید احزاب کردی در حال گسترش هستند و بعضی از این احزاب علنا خواهان استقلال کردستان و 
جدای کردستان از ایران هستند.


بنابر این باید احزابی را تقویت کنیم که خواهان حفظ یکپارچگی ارضی ایرانند و من شخصا با آقایان مهتدی و هجری بحث نموده ام آنها خواهان حفظ یکپارچگی ارضی ایرانند و برای تقویت موقعیت سیاسی این دو حزب نیازمند به راه انداختن یک تبلیغات علیه این دو حزب تا احساسات کردها نسبت به این قضیه حساس کنیم و در این صورت است که طرفدارانشان بیشتر میشوند و تجزیه طلبهای کور را تضعیف میکنیم.
من که شخصا دوست دو نفر از رهبران عمده کرد هستم و این دو نفر خواهان حفظ یکپارچگی ارضی ایران هستند و در حال حاضر این دو با هم متحد شده اند آقای مهتدی و آقای هجری دوستان صمیمی بنده هستند و من در باره نقطه نظراتشان آگاهی کامل دارم.
خودتان میدانید که کردها ساده و خوشباور و احساساتی هستند اگر شما و کانالهای دیگر تلویزیونی لطف کنید کمی با لحن تند علیه این دو نفر و حزبشان موضعگیری بکنید کار خیلی گرانقدری انجام داده اید و به یکپارچگی ارضی و تمایت ارضی ایران خدمت نموده اید هر چند شاید مورد توهین و اهانت قرار بگیرید لاکن یکپارچگی ارضی ایران از همه چیز مهمتر است برای ما توهین و اهانت چیز مهمی نیستند ایران مهم است و این را بدانید ایران در خطر است.
در حال حاضر تفکر تجزیه طلبی در میان بعضی از احزاب کردی درحال گسترش است باید کاری بکنیم که موقعیت سیاسی حزب مهتدی و حزب دموکرات کردستان ایران در میان جوانان تقویت کنیم و این تهدید بزرگرا خنثی کنیم که برای تمامیت ارضی ایران خطری جدی محسوب می‌شود.
و این مسئولیت تاریخی به گردن روزنامه نگاران و تلویزیونهای خارج کشوری پارسی زبان است که باید از این تفکر جلوگیری کرد و ما باید آنهای را تقویت کنیم که خواهان حفظ تمامیت ارضی ایران هستند و بنده چنین چیزهای مثبتی در وجود آقای مهتدی و آقای هجری دیده و میبینم.
اگر شما و کانالهای دیگر تلویزیونی پارسی زبان علیه این دو حزب دست به تبلیغات بزنند و کردها را احساساتی میشوند و اینجا ما موقعیت سیاسی آنها در میان کردها تقویت کرده و احزابی مثل پژاک و تجزیه طلبهای کرد را تضعیف خواهیم کرد
دوستان من دلم به حال ایران میسوزد باید دست به هر کاری زد به هر قمیتی که شده باید موقعیت سیاسی آقای هجری و آقای مهتدی در میان کردها تقویت کنیم دوستان این آقایان برای یکپارچگی ارضی ایران تهدید محسوب نمیشوند بلعکس اینها سربازان غیور ملت کرد هستند برای حفظ یکپارچگی ارضی ایران.
تقویت موقعیت سیاسی آقای هجری و آقای مهتدی در میان کردها در واقع خدمت به یکپارچگی ارضی ایران محسوب میشود.
پاینده باد ایران عزیزم.
علی رضا نوریزاده ٣/شهریور ١٣٩١
--------------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر