Ads 468x60px

سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان

۱۳۹۰ دی ۸, پنجشنبه

موضوع اطلاعیه شماره 1 در محکوم نمودن قتلعام دسجمعی دهکده نشینان کرد در شمال کردستان بدست رژیم فاشیستی کمالیستی ترک




موضوع اطلاعیه شماره 1 در محکوم نمودن قتلعام  دسجمعی دهکده نشینان کرد در شمال کردستان بدست رژیم فاشیستی کمالیستی ترک را قویا محکوم میکنیم و از جامعه جهانی مسرانه میخواهیم برای ایجاد یک منطقه ی امن برای ملت کرد در شمال کردستان یک ضرورت تاریخی و انسانی  میباشد و در طول تاریخ از زمان عثمانی تا امروز ملت کرد در ترکیه با قتلعام دسجمعی روبرو میشوند این قتلعام هنوز هم هنوز ادامه دارد.
 بنابر خبرهای که هم اکنون بدست رسیده است دولت فاشیست ترک و نیروی هوایی ترکیه به یک کاراوان کردها که مشغول زندگی روزمره معیشیتی خویش بودند و از راه اقلیم کردستان به ترکیه در حال بازگشت بودند نیروی زمینی ترک جلو آنها را گرفته و آنها هم از ترس اینکه وسائلی که از اقلیم کردستان خریده بودند برای تامین معیشتی خویش را نبرند خود را قایم میکنند اما دقایقی بعد توسط هواپیماهای دولت فاشیست ترک هدف قرار میگیرند و نزدیک به 45 نفر تا 48 نفر کشته میشوند در این بمباران.
بله این بوضوح نشانداده میشود که این بمباران قصدی بوده و این عملیات آگاهانه و با آگاهیی دولت و سرمداران فاشیست ترک انجام گرفته است در ماه گذشته علیه گریلاهای کرد از بمب ناپال ممنوعه و بمب شیمیایی استفاده نمودند که موجب قتلعام 35 تن از فرزندان ملت کرد در شمال کردستان شد حالا دیگر فکر کنم از سوی اربابان اروپایی دولت فاشیست ترک چراغ سبز را دریافت نموده است و این بار افراد عادی و مدنی را هدف قرار میدهد این هدیه ی دولت فاشیست ترک بود به ملت کرد من بر این باور هستم که ملت کرد باید دست به کوشش بزنند برای استقلال کردستان دیگر زندگی با اشغالگران فاشیست غیر ممکن میباشد.
دولت فرانسه و دولت انگلیس که در تقسیم کردها میان این دولتهای اشغالگر بوده اند مسئولیت این قتلعام به گردن آنها میباشد چرا چون آنها هم در این جنایت شریک هستند اگر کردها را به حال خویش رها میکردند اگر از اشغالگران پشتیبانی نمیکردند اگر با هواپیماهیشان به کردها حمله نمیکردند حالا هم هم دارای دولت مستقل خویش بودیم هر چی که امروز ما میکشیم مسئولیت مستقیمش به گردن دولت انگلیس و دولت فرانسه میباشد اگر دولت فرانسه و دولتهای اروپایی به این رژیم کمک تسلیحاتی و لوجستیکی نکنند این رژیم فاشیست نمیتواند به آسانی دست به قتلعام کردها بزند  وقتیکه مدافعان دورغین حقوق بشر تا دندان این دولت فاشیست هیتلری را مسلح میکنند  طبیعتا او هم با خیال آسوده دست به هر جنایتی میزند و طبیعتا این نتیجه اش است که ما میبینیم.
 ما این عمل زشت و جنایتکارانه دولت فاشیست ترک را که علیه ملت کرد انجام گرفته است قویا و به شدت محکوم میکنیم.
با تشکر ساموئیل کرماشانی 

/////////////////////////
کە فکر میکنم مهم باشد: تعدادی از سایتهای گویا سیاسی شرق کردستان وابستە بە چند حزب، تا کنون نیز حاضر بە انعکاس خبر قتلعام ٣٦ کرد در شمال کردستان نشدەاند. احزاب آنان در گذشتە مثلآ بارزانیها را عشیرە خواندە و خود را مترقی میدانستند. اما سایتهای جنوب کردستان از جملە پیامنیر، ملی تر عمل کردە و این اخبار را منعکس میکنند، در حالیکە این گویا مترقیهای گذشتە، خاموش نشستە و انگار مسئلە ملی یعنی فقط منطقە سنندج یا مکریان نمونه بارز این آقایان شیخزاده و خانزاده کشتن مریم بود که به این خاطر که از راه ایمیل با ساموئیل کرماشانی ارتباط داشته بود بله هر یکی از رهبران خودخوانده کرد مثل شیخ و دراویش چند نفری را دوروبر خویش جمع نموده اند و ادعای آزادی و برابری و دموکراسی میکنند حاضر هم نیستند با هم دست در دست یکدیگر قرار بدهند.
طرفدارانشان شب و روز در سفارتخانه های رژیم بر سر میبرند و به ایران تردد میکنند وزارت اطلاعات در خارج کشور تحت پوشش باند مهتدی و د بخش حزب دموکرات کردستان ایران دست به فعالیتهای جاسوسی و شناسایی افراد مخالف رژیم میزنند 




خانزاده مهتدی شیخزاده هجری ملازاده عبدالله حسنزاده  شیخ زاده یزدانپناه که پسر عمویش در آمریکا اعضای خانواده اش را به قتل میرساند متلا به جنون میشود مگر جنون شاخ و گوش دارد.
کردستان مال همە کردهاست نە مال ایران یا ترکیە. احزاب کردی باید ملی عمل کردە و متحد باشند. اگر برای کشتە شدن سربازان دشمن پیام تسلیت فرستادە میشود، پس چرا برای حتی انتقال اخبار قتلعام مردم خود ساکت نشستەاند؟ باید زنجیرهای اسارت و محدودنگری را درهم شکست. اتحاد و تلاش و مبارزەای سرتاسری، راه حل نهاییست... 

-----------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر