Ads 468x60px

سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان فرا رسیدن روز کارگر یک ماه مه به همه کارگران و زحمتکشان و هم میهنان گرامی تبریک میگویم و آرزومندیم به همه خواستهای خویش دست یابند.




سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان  فرا رسیدن روز کارگر یک ماه مه  به همه کارگران و زحمتکشان و هم میهنان گرامی تبریک میگویم و آرزومندیم  به همه خواستهای خویش دست یابند.
کارگران و زهمتکشان کردستان  و لرستان و سرتاسر ایران  ما بخوبی شرایط سخت زندگی شما را درک میکنیم  و بخوبی میدانیم که  رژیم ایران شرایط  زندگی شما را سخت تر نموده است به خاطر پرخاشگری سران رژیم ایران و لجبازی با جامعه  جهانی  و تحریمهای طاقتفرسا ی اقتصادی  شرایط زندگی شما را دشوار ترنموده است.
برای رهایی از دست این بی حقوقی و نابرابری  باید آستینها را بالا بزنیم و خود را آماده کنید برای نبردی نهایی  آنهم سرنگونی رژیم کنونی ایران و بر قراری عدالت اجتماعی و دموکراسی و بهتر نمودن شرایط زندگی مردم و بخصوص کارگران و زحمتکشان  عزیز.
سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستا ن  خواهان  بر قراری عدالت اجتماعی و بهتر نمودن زندگی کارگران و اضافه نمودن دسنمزدها برای کارگران و زحمتکشان عزیز.
و سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان خواهان بر قراری عدالت اجتماعی و آزادی و برابر ی میباشد.
با درود فراوان  دفتر سیاسی  سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان  1 ماه مه 2013 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر