Ads 468x60px

سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان

۱۳۹۱ دی ۱۱, دوشنبه

دوستان و خوانندگان عزیز از صمیم قلب اروزی سالی خوش و پر از شادی و لبخند برای شما عزیزان بازدید کننده از این وب سایت آرزو میکنیم. همچنان در بالا یک کارت تبریک بعنوان نماد سال دوستی سال عشق به انسانیت را درست نموده ایم تقدیم به شما دوستان میکنم




دوستان و خوانندگان عزیز   از صمیم قلب  اروزی سالی خوش و پر از شادی و لبخند  برای شما عزیزان بازدید کننده از این وب سایت آرزو میکنیم. همچنان در بالا یک کارت تبریک بعنوان نماد سال دوستی  سال عشق به انسانیت  را درست نموده ایم تقدیم به شما دوستان میکنم 
نگاهیی کوتاه به رویدادهای سال 2012  در سرتاسر دنیا 
با قلم ساموئیل کرماشانی 
همچنان که خودتان آگاه هستید امروز  31 دسامبر سال 2012 میباشد  آخرین روز همین سال میباشد و تا چند ساعات دیگر  شاهد ورود به سال 2013 خواهیم بود .
 که به سال دشواریها و سال سختیها معروف خواهند شد سال 2013  چرا چون از همین آغازش معلوم و روشن است که سال 2013 سالی بسیار سخت و بسیار دشوار خواهند بود  از نظر اقتصادی و بازار کاری  سالی است که پر است از دشواری و سختیهای بی پایان در انتظار انسانهای خواهند بود چرا چون سرمایداران و چپاولگران  حق و حقوق انسانها را میدزدند و انسانها را در برابر یکدیگر قرار میدهند  تا خود به آسودگی خاطر و به آسانی مال و ثروت ما انسانها را به جیب خود بزنند.

......

در رابطه با مناطق جنوبی شرق کردستان 
در سال  2012 رویدادی مهم و تاریخی در رابطه با جامعه یارسانیان بوقوع پیوست
در میان 7 و 8 اپریل سال 2012 دو جریان یارسانی با هم  متحد شدند و به توافق رسیدند که برای سازماندهی یک تشکل قوی و کارا برای دفاع از مظلومیت جامعه یارسانی  وارد صحنه سیاسی شدند  و یک کنگره بزرگ با فضای بسیار آزاد و دموکراتیک در شهر شوپینک سوئد برگزار شد  که در این کنگره خیلی از شخصیتهای سیاسی و نمایندگان احزاب مختلف  از احزاب سراسری گرفته تا  کردستانی در این کنگره حضور داشتند و شرکت نمودند  خلاصه بعد از اتمام کنگره سازمان دموکراتیک یارسان کتولد شدند و در حال حاضر در حال فعالیت هستند در حد توانشان ...

.....

سرنگونی دیکتاتوری لیبی 
رویدادهای سال 2012  در خاورمیانه و جهان .
در آغاز سال 2012 رژیم دیکتاتوری معمر قذافی سقوط کرد و ملت لیبی زمام امور را در دست گرفتند.
و دز انتخابات لیبی لیبرالهای آن کشور بر اسلامگرایان پیروز شدند   اما رویدادی خیلی بد در آن کشور به وقوع پیوست آنهم قتل سفیر ایالات متحده آمریکا در شهر بنغازی بود بدست اسلامگرایان آن کشور.
....

ربوده شدن مولود افند سر دبیرماهنامه اسرائیل کرد در اقلیم کردستان
در تاریخ   2012/6/8 مولود افند روزنامه نگار کرد و سر دبیر ماهنامه اسرائیل کرد در یک سفر تبهام آمیز و جای باور نخواهند بود و ایشان با زور با شهر سلمیانیه منتقل نموده بودند  به آن شهر رفت تا بحال هیچ سرنوشتی  از ایشان ظهار نشده است و شک و گومانه میرود که .وزارت اطلاعات رژیم ایران با همدستی دوستانش در اقلیم کردستان عراق ایشان را ربوده باشد. تا بحال هیچ آثاری از ایشان وجود ندارد در باره ایشان چیزهای زیادی گفته شده است اما هنوز هیچ نتیجه مطلوبی نداده است در باره سرنوشت این روزنامه نگار.
...........................................................

کردستان جنوبی 
در سال 2012 کردهای ساکن سوریه به تدریج مناقط کردنشین را آزاد نمودند و در حال حاضر اکثریت کردستان سوریه در زیر دست نیروهای کرد میباشد به رهبری پید قرار دارد .
.........................
آزادی برای رهبر ملت کرد
در رابطه با کردستان شمالی در سال گذشته رژیم اشغالگر ترک  رهبر ملت کرد را در انزوا قرار داده است و ایشان منع ملاقات نموده اند آقای عبدالله اوجالان در تی یک توطئه  بین المللی در سال 1999 میلادی یعنی 15 فیبراریر  همان یال در یک توطئه بین المللی  علیه شخص رهبر ملت کرد  توسط اتحادیه اروپا و آمریکا که دولت ترکیه 140 میلارد دلار برای بدست آوردن رهبر ملت کرد را خرج نمودند و پول کلانی به رئیس وزرای یونان و ایتالیا و حتی آمریکا دادند تا بتوانند  آقای اوجالان را به دام به اندازند  از همان سال تا بحال در یک زندان انفرادی در منطقه امرالی در نزدیکی استانبول  قرار دارند و در زندان بر سر میبرند  ممنوع الملاقات شده اند دولت اشغالگر ترک در صدد است با فشار بر آقای اوجالان  به نیروهای آزادیبخش ملی کرد ضربه وارد کند
.............................

دولت اقلیم کردستان و رژیم نوپایی عراق که زیر نفوذ رژیم ایران میباشد به رهبری نوری المالکی
در رابطه با کردستان  نوری مالکی در تی یک پروژه ای ضد انسانی در صدد بود که به اقلیم کردستان حمله کند و  یک نیرو را تشکیل داد تحت نام عملیات دیجله  به رهبری داماد نوری مالکی برای تصرف مناطق کرد نشین که میان اقلیم کردستان و دوت مرگزی جای مناقشه میباشند. و نوری مالکی به فرمان رژیم ایران عمل میکنند  نیروهای خود را به حالت آماده باش در آورد و با نیروهای پیشمرگ کردستان رودروی هم قرار گرفتند هنوز این روش پا برجاست و در مناطق دیگر عراق تظاهرات و اعتراضات علیه سیاست نوری مالکی  ادامه دارد بخصوص مناطق سنی نشین عراق  مثل انبار و مناطق دیگر  حتی بعضی از اعضای  گروه های شیعه با سیاست نوری مالکی مخالفت میکنند و مخالف سیاست این شخص هستند
.........................................................

در رابطه با رژیم ایران 
در سال 2012 رژیم ایران  سرکوبهای بی رجمانه اش را گسترده تر نموده علیه ملتهای ایرانی  به هزاران انسان دگر اندیش تحت نام  قاچاقچی اعدام نموده است  که در آینده امار اعدامهای سال  2012 به طور کلی منتشر میشود. وضعیت اتقصادی و مالی در ایران و فقر بخ حدی رسیده است دیگر حد و حساب ندارد  و فقر به زیر 35% رسیده است کارتونخوابها به زنان و دختران بی سر پناه  نیز رسیده است  رژیم در زیر یک تحریم فلج کننده قرار دارد و سال 2013 سال سرنگونی رژیم مذهبی ایران خواهند بود.
و بحرانی رژیم یاران و اوج خود رسیده است و از دست کنترل خارج شده است  با امید به سرنگونی رژیم منفور جنایت کار اسلامی ایران و بر قرار ی آزادی و دموکراسی در ایران  تا حد اقل ما هم به وطن خویش بازگردیم و به هموطنان خویش تا آنچه در توان داریم خدمت کنیم
...............................................

ساکنین کمپ اشرف  و پناهندگان سیاسی ایرانی در عراق 
نیروهای تحت امر نوری مالکی با همکاری نیروی تروریستی  قدس  چند باری به ساکنین کمپ اشرف حمله نمودند و تعدادی از پناهندگان سیاسی ایرانی ساکن آن کمپ را به شهادت رساندند و سازمان ملل وارد این قضیه شد و ساکنین کمپ اشرف موافقت نمودند که به کمپی جدید تحت بنام کمپ لیبرتی منتقل بشوند  و تعداد زیادی از ساکنین کمپ اشرف آن کمپ را ترک نمودند و به کمپ لیبرتی منتقل شدند و کمپ لیبرتی یک خرابه بیش نیست و جای مناسبی نیست برای زیستن انسانها در اول ورد بچه ها مارهای قول پیکر در آن کمپ مشاهده نمودند و عکسش برو روی انیترنت منتشر شد.
خروج نام سازمان مجاهدین خلق ایران از لیست سیاه کشورهای اروپایی کانادا و آمریکا بعد از این جابجایی ساکنین کمپ اشرف  وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا رسما اعلام نمودند که سازمان مجاهدین خلق ایران از لیست سازمانهای ممنوعه در آمریکا پاک شده و دیگر در این لیست قرار نخواهند داشت و در یک ماه پیش دولت کانادا رسما اعلام نمودند که سازمان مجاهدین خلق ایران را در لیست سازمانهای ممنوعه خارج نموده است و از این به پس حق دارند به طور آزادانه دست به فعالیتهای سیاسی بزنند در این کشور 
.....................................

سوریه  و جنایتهای رژیم اسد ادامه دارد در حق و هموطنانش درآن کشور
رامی عبدالرحمن رئیس دیده بان حقوق بشر سوریه روز چهارشنبه 26-9-2012 اعلام کرد تعداد کشته شدگان بحران جاری در سوریه از 30 هزار نفر گذشت.

او در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت:" 21 هزار و 534 غیرنظامی ، 7 هزار و 322 تن از نیروهای دولتی و هزار و 168 تن از جداشدگان از ارتش طی 18 ماه گذشته کشته شدند. 


در همین حال مخالفان رژیم سوریه روز چهارشنبه اعلام کردند دو انفجار بزرگ دمشق پایتخت این کشور را تکان داد.


بر اساس این گزارش انفجارها تعدادی از مراکز نظامی رژیم را هدف قرار داده است که در پی آن تعدادی از نیروهای امنیتی کشته شدند.


به گزارش تلویزیون العربیه وبه نقل از منابع مخالفان این انفجارها در نزدیکی ستاد کل ارتش به وقوع پیوست.


تلویزیون دولتی سوریه وقوع انفجار در نزدیکی ستاد کل ارتش را تایید کرده است.


ارتش آزاد سوریه در بیانیه ای مسئولیت این عملیات را برعهده گرفته و اعلام کرد تعدادی از نیروهای دولتی در این عملیات کشته شدند.


تلویزیون سوریه عاملان انفجار را" "گروهک های تروریستی" اعلام کرد.


در همین حال عمران الزغبی وزیر اطلاع رسانی سوریه دقایقی پس از انفجار در بیانیه ای اعلام کرد این دو انفجار به وسیله دو بمب به وقوع پیوست.


وی افزود: " این دو انفجار تلفات جانی در برنداشت و تنها به ساختمان ساختمان ستاد مشترک ارتش آسیب وارد شد."


از آغاز بحران سوریه تاکنون این چهارمین بار است که مراکز نظامی و اطلاعاتی رژیم اسد در دمشق مورد هجوم مخالفان قرار می گیرند.


مخالفان و افسران جدا شده از ارتش سوریه این مراکز را به سازماندهی سرکوب و کشتارها متهم می کنند.

ترورناکام فرمانده ارتش آزاد

از سوی دیگر فهد المصری مسئول اطلاع رسانی ارتش آزاد سوریه از خنثی شدن طرح ترور سرهنگ قاسم سعد الدين فرمانده ارتش آزاد سوریه توسط افراد امنیتی خبر داد.


وی گفت:" روز گذشته هنگامی که کاروان ارتش آزاد فرمانده این ارتش را به حمص منتقل می کرد با کمین افراد مسلحی در منطقه السلمیه درگیر شد اما آنها نتوانستند در برابر افراد ارتش آزاد مقاومت کنند و پس از دادن تلفات متواری شدند.

تیرباران دسته جمعی در دمشق و دیرالزور

این در حالی است که کمیته هماهنگی انقلاب سوریه روز چهارشنبه اعلام کرد بر اثر گلوله باران منطقه دیر الزور توسط ارتش رژیم اسد ده ها تن از مردم شهر دیر الزور کشته شدند.


بر اساس این گزارش نیروهای اسد پس از گلوله باران شهر بوسیله توپخانه به خانه ها یورش بردند و تعدادی از خانواده ها را بازداشت و سپس آنها را به صورت دسته جمعی تیرباران کردند.



مرکز اطلاع رسانی سوریه اعلام کرد بامداد امروز جسد 40 تن از مخالفان در منطقه الذیابیه در حومه دمشق پیدا شد. این افراد پس از بازداشت توسط نیروهای امنیتی اسد تیرباران شدند.



بر اساس این گزارش ارتش اسد از 24 ساعت گذشته مناطق زبدانی در حومه دمشق، تل رفعت در حلب، جویبر و سلطانیه در حمص را با اسلحه سنگین خود گلوله باران کرد که در نتیجه آن دهها تن از غیرنظامیان جان خود را از دست دادند.



سازمان حقوق بشر سوریه امروز اعلام کرد بیش از 200 نفر از روز گذشته تا بامداد امروز در مناطق مختلف سوریه کشته شدند.

........................................





.. ,  فقر و بیکاری در  کشورهای اتحادیه اروپا  و کشور سوئد 
در سال  2012 سالی بحرانی بود برای کشورهای اتحادیه اروپا بخصوص اسپانیا پرتغال  یونان و ایتالیا  و فرانیسه 
در یونان مشکلات اقتصادی به حدی رسید که از بقیه کشورهای عضو کمک طلبید و خواهان کمک رسمی شدند از کشورهای ثروتمند مثل کشور آلمان و کشورهای دیگر اتحادیه اروپا و در کشورهای اسکاندیناوی  که کشور سوئد  به پائینترین کشورهای  اروپایی  رسیده است از نظر بیکاری در میان خارجیتبارانی که به این کشور پناهنده شده اند  که لینک آن را اینجا میگذارم که بر روی روزنامه آفتن بلادت منتشر شده است.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15859308.ab
در همین لینک بالایی اگر نگاه کنید کشور سوئد  بعد از یونان قرار گرفته است و دارای پناهندگانی هستند که بیکار هستند و در فقر بر سر میبرند   و بیشتر اوقات پناهندگان بدون هیچ سببی از کارش اخراج میکنند و بجای آنها سوئدیها وارد  آن کار میکنند.
http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/danielswedin/article15978282.ab
و در کشور سوئد  نژاد پرستی به حد اکثر رسیده است و احزاب  سیاسی قدرتمند از این نژادپرستی به طور پنهانی  پشتیبانی میکنند. 
http://www.rb.se/press/pressmeddelanden/pages/barnfattigdomisverige.aspx
...
اینبار دولت فرانسه از دست تروریستها در امان نبوده و همیشه تروریستها در خاک آن کشور دست به جنایت زده اند در سالهای گذشته  ترورهای در خاکر فرانسه انجام گرفته است متاسفانه  یکی از رهبران کرد  را در آن کشور ترور نمودند  آقای شاهپور بختیار ابتلهداین نوشته ربطی به سال 2012 ندارد فقط یادآوری بود در باره تروریزم در خاک فرانسه.


در همین راستا  در فراسنه یک حادثه دلخراشی به وقوع پیوست که یک اسلامگرایی الجزائیری  تبار  دست به قتل چند کودک یهودیتبار نمودند در فرانسه  و توسط پلیس آن کشور کشته شدند این تروریست
یک مرد به همراه همسر سابقش صبح سه شنبه در ارتباط با پرونده محمد مراح بازداشت شدند.
پلیس فرانسه می گوید این دو را به ظن همکاری با محمد مراح و با هدف تحقیقات بیشتر در جنوب غربی این کشور بازداشت کرده است.
محمد مراح در ماه مارس گذشته قبل از اینکه توسط پلیس کشته شود در مجموع هفت نفر از جمله سه کودک را از پای درآورده بود.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 2012/12/31

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر