Ads 468x60px

سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان

۱۳۹۱ آذر ۱۸, شنبه

بزرگداشت روز دانشجو بر مزار کیانوش آسا، دانشجوی دانشگاه علم و صنعت

یاد و خاطره کیانوش آسا گرامی باشد

بزرگداشت روز دانشجو بر مزار کیانوش آسا، دانشجوی دانشگاه علم و صنعت
مراسم گرامیداشت روز دانشجو بر مزار کیانوش آسا و با حضور هم دانشگاهیان وی از دانشگاه رازی و جمعی از مردم کرمانشاه برگزار شد.


به گزارش دانشجونیوز، بعد از ظهر روز پنج شنبه ١٦ آذر ماه، همکلاسی های کیانوش آسا در کنار جمعی از فعالین مدنی و مردم قدرشناس کرمانشاه و خانواده وی، با حضور بر سر مزار کیانوش آسا یاد و خاطر وی را گرامی داشتند.


د کیانوش آسا از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت، تحصیلات دوره کارشناسی خود را در دانشگاه رازی کرمانشاه گذرانده بود. پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ٨٨، در تظاهرات ٢۵ خرداد، کیانوش آسا مورد اصابت گلوله ی نیروهای بسیج قرار گرفت و کشته شد

در حین مراسم، خواهر کوچکتر آسا از شدت ناراحتی از حال می رود و خانواده ایشان را به بیمارستان منتقل می کند. خواهر آسا پس از شنیدن خبر برادرش در خرداد ١٣٨٨، دچار افسردگی و مشکلات روحی شده بود.

در انتهای مراسم، حاضرین به همراه خانواده ی آسا، بر مزار حسین طهماسبی، دیگر جانباخته ی حوادث بعد ار انتخابات حاضر شدند .حسین طهماسبی، زاده ی کرمانشاه بود و مزارش در آرامگاه کرمانشاه و در نزدیکی مزار کیانوش آسا است. این مراسم با سخنان برادر آسا و قدردانی از حضار به پایان رسید.

------------------------------


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر