Ads 468x60px

سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان

۱۳۹۱ فروردین ۱۹, شنبه

اینم شیرمرد کورد صحنه مسلم دارابی که قهرمان مردان آهنین ایران در جزیره کیش شد.در حدود یک دقیقه پیش

اینم شیرمرد کورد صحنه مسلم دارابی که قهرمان مردان آهنین ایران در جزیره کیش شد.در حدود یک دقیقه پیش


اینم شیرمرد کورد صحنه مسلم دارابی که قهرمان مردان آهنین ایران در جزیره کیش شد.در حدود یک دقیقه پیش
ئی قه رمانه وه گه شت مه ردم کورد ته بریک ئوشیم به ژین به شادی
 
مسلم دارابی قهرمان قویترین مردان ایران در سال 1390 در قشم:
با وجود شایعات فراوان پیرامون برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان جهان بالاخره این مسابقات همچون سالهای قبل و در جزیره‌ی کیش برگزار شد تا جای خالی مرحوم روح الله داداشی نفر اول دوره قبلی مسابقات احساس شود.
نکته‌ی مهم این دوره از مسابقات قهرمانی رقیب روح الله در دوره‌های قبلی بود.
مسلم دارابی که در دوره های قبلی به مقام دومی رسیده بود امسال بر سکوی نخست ایستاد تا از حالا به بعد وی عنوان قوی‌ترین مرد ایران را یدک بکشد.



مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در دوره اخیر با آیتم های تازه‌ای چون حمل هواپیما برگزار شد که در ایام نوروز از شبکه‌‌‌ی سوم سیما پخش شد.

دارابی دلاور خطه‌ی شهر صحنه در استان کرمانشاه، جایزه‌ی خود را به زنده یاد روح الله داداشی قهرمان پیشین مردان آهنین ایران که در سال گذشته درگذشت تقدیم و آرزو کرد که بتواند برای ملت ایران قهرمان واقعی باشد.
مسلم دارابی با ۱۹۸ سانتیمتر قد و با ۱۵۲ کیلوگرم وزن در این مسابقات شرکت کرد.
صفحه‌ی کرماشان؛ این پیروزی را به همه‌ی کوردهای غیور و خصوصا کرماشانیهای عزیز تبریک می‌گوید.
--------------------
منالەیلە جۆان کرماشانی

مناڵ شیرین کورد.
شرحش با شما...
----------------------------------------------------------------------------------
کۆلتۆری شرخۆازانی عەرب و گەلی کوردستان

------------------------------
بە رۆژی روناک ولەناوەراستی جادە لە لەندەن برای موسولمانی ریش دار و خوشکی موحەجەبە ، کەس کاری پییان نیە ،لای مەش تازە مەلاکریکار و ئەحمەدی نەژاد شوتی بۆ نەخۆشی دینن......!
--------------------------------------

دعا خليل اسود دختري كه به مردي كه نميبايست دل بست.

دعا خليل اسود كه 17 سال بيشتر نداشت وبا پسر دلخواهش (كه مسلمان بود.) به قصد ازدواج ازخانه فراركرد.

خانواده دختر با اعلام اينكه دخترشان شرافت! خانوادگيشان را زير پا گذاشته از پليس درخواست كمك كردند. دختر و پسر جوان در حاليكه در حوالي ماسول مخفي شده بودند دستگير شدند. زوج جوان را به بازداشتگاه بردند و پس از مدتي براي تعيين تكليف و صدور حكم آنان را
 به محل شيخ قبيله بردند.

در هفتم آوريل 2007 دختر نگون بخت توسط يگ گروه 9 نفره و عده اي در حدود 2000 نفر از مردم متعصب و معترض واز جمله پسرعموها وخانواده اش و گروه بسياري از اهالي منطقه يزيدي از محل بازداشتگاه بيرون كشيده شد و در حاليكه لباسهاي دخترك را از تنش بيرون ميآوردند اوراكشان كشان به محل سنگسارآوردند. بسياري از مردم هم مشغول تماشا بودند و از خود هيچگونه عكس العملي براي ممانعت از قتل دختربروز ندادند.دختررا بطرز ناجوانمردانه و وحشيانه اي ((سنگسار)) نمودند. تا نيم ساعت در زمان سنگسار دختر نگون بخت هنوز زنده بود. او كه توسط ده ها مرد وحشي احاطه شده بود و راه بجايي نداشت در وحشت وزجر وبسيار مظلومانه كشته شد. صداي فريادو ناله هاي دعا را ميتوان در ويديو سنگسار شنيد. فيلم سنگسار توسط موبايلهاي مختلف ضبط و در اينترنت نمايش داده شد و موجي از خشم نسبت به اين عمل وحشيانه مردم سراسر جهان دربرگرفت.
دیدن ویدئو را به هیچ کس توصیه نمی کنم 
///////////////////

تەنیا ڕۆژی نەورۆزە کە هەموو کوردانی هەرچوارپارچەی کوردستان و جیهان کۆدەکاتەوە، لەبەر ئەوەشە کە داگیرکەرانی کوردستان تەنیا لە ڕۆژی نەورۆز دەترسن، نەورۆز جەژنێکی نەتەوەیی کوردە و ناسنامەی کوردبوونمانە، تەنیا نەورۆزمان ماوە کە تەعریب نەکرابێت، من بەرلەوەی هەرشتێک بم کوردم، بەهۆی کوردبوونمەوە بەدرێژایی مێژوو چەوسێنراومەوە و دەچەوسێنرێمەوە، بەهۆی کوردبوونەوەیە کە تەنیا نەتەوەی کورد خاوەنی دەوڵەتی سەربەخۆی خۆی نییە، لەجیهان دا!؛

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر