Ads 468x60px

سازمان شورای اتحاد ملی کرمانشاه ایلام و لرستان

۱۳۹۱ فروردین ۹, چهارشنبه

خرسواران دراهند سرنوشتشان زیر خاکند



خرسواران دراهند سرنوشتشان زیر خاکند
 
راستش خیلی دلم میخواست در مورد این عکس مطلب بنویسم حالا بعداً حتما دل به دریا میزنم و مطلبی در خور حال و روزمان و این عکس بسیار پر معنا مینویسم هر کس را هم رنجور کرد پوزش را خواهم گفت اما حقیقتی در این خر وخرسوار نهفته که نگو ونه پرس چه کسی
 حضرت ایت الله العظمی امام خمینی و جانشین (خر سوارمکرمش ) حضرت ایت الله امام خامنه ای ولی امر خران جهان را بر این خر پر مدعا نشانده است ،وحال هر از چندگاهی هم عرعری میکند آیا خود خر راضی به این خرسوار نبوده است ؟ اگر 
پاسخ منفی است پس چرا هیچ تلاشی برای بر زمین انداختنش نمی کند؟


در حال نوشتن و اتمام مطلب بودم پشیمان شدم و شروع کردم با بسیار ملحظات به نوشتن در دل خودم گفتم هر چه بادا باد حال که ما را می برد باد . واینگونه ادامه دادم . امیدواریم به ریش و قبای کسی برنخورد اگر این پالان را برازنده خود نمیدانیم برای از تن بدر آوردنش همت کنیم و این نام خریت را از شناسنامه مبارک خودمان پاک کنیم .
روزگاری نه چندان دور پالان دوزانی پالان از بر خود دوختند دیگرانی برای این دوخت ودوز کمک وهمکاری کردند پالان دوزان پالان جهالت برتن خود بکردند در اون اوضاع خر تو خر یکی در حال پیاده شدن ویکی در انتظار سور شدن بود .حقیقتاً هم پالان نو و سوار برازنده این سواری بودند خود این خر سوران از قبل این نوید را داده بودند اگر سوار شوند محال است پیاده شوند مگر حیمار ساقط شود.به قول یکی از دوستانم:"ملا که سوار خر شد 300 سال طول میکشد که پیاده شود!"
مرد چابک آمد و آوردنش دید پالانی نو و حیماری رام مهیا گشته است با کمی محک زدن وباز ناز وکرشمه و حتی با خواهش رضایتش را برای سوار شدن حاصل نمودند چون سوار بر خر مراد گشت چهار نعل بتاخت و هرچه که در سر راه ومانعش بود لگد مال و نابود کرد خر مطیع هم بدون کمترین اعتراض به آتش کشیدن خرمن وخرگاه کمک کرد سالها براین منوال بگذشت خرسوار پیر وفرتوت گشت باید برای سوار دیگری فکرچاره میشد آن خر سورا نمرده این یکی بر پالان جهالت خران جلوس فرمودند و این خر سواری با تکنیک و تاکتیک جدید همچنان ادامه دارد و تا خر باشد خر سوار هم هست مگر اینکه خر ساقط گردد و یک احتمال دیگر هم وجود دارد وانهم اینست خر از خریت خود دست بکشد امیدوارم اینگونه باشد این متن خطاب به کسانی است که هنوز با نداشتن گوشهای دراز نقش خر و پالان خر را برای این خر سوار ایفا می کنند این است داستان خر و خرسوار . بیدار کردن کسی که خود را به خواب خریت زده است کاری بس دشوار و شاید محال ممکن است .
------------------------



دشمنان ملت کرد از هر چیزی و راهی استفاده میکنند علیه ملت کرد و اینبار سرنخ دشمنان بعنوان افشاگر در روزنامه های 
انگلیسی زبان سر میاورند با پول دشمنان ملت کرد انشتار میابد
فکر کنم کشورهای که همیشه خواب این را میدیدند که میان ملت کرد و ملت اسرائیل دشمنی درست کنند حالا که این دوستی میان ملت کرد و ملت اسرائیل برقرار شده است هر روز مثل مالیخولیایی در همه روزنامه های جهانی چیزهای منتشر میکنند و برای انتشار چنین مطالبی پولهای نیز میپردازند مگر دوستی ملت کرد با ملت برادر اسرائیل چه اشکالی دارد؟ اینها اینقدر غم و غصه میخورند و آه و ناله سر میدهند.و رژیمهای سرکوبگر سالها سال است ملت کرد را قتلعام میکنند از فتوایی خمینی دجال گرفته تا جنایتهای هولناک کمال اتاتورک و تا بمب شیمیایی رژیم صدام از هیچ چیزی برای از بین بردن ملت کرد دریغ نکرده اند. حالا چه شده که وقتیکه روزنامه ی کردی اسرائیلی منتشر میشود همه شوکه میشوند و به پله قاژه سر مرگ قرار میگیرند اسلامیستهای که هنوز به سرود ای رقیب سرود ملی کرد باور ندارند و مزدور بیگانگان هستند در صفوف دشمنان ملت کرد قرار گرفته اند.
میخواهم به سراحت بگویم در تحقیقات دی ان آی آمده است که ملت اسرائیل و ملت کرد خیلی با هم نزدیم هستند. از این هم بگذریم ملت کرد نباید گول حرفهای فریبنده ملاها مزدور بیگانه و دشمنان این ملت بخورند از تمامی ملت کرد درخواست میکنم دوستی خود را ملت اسرائیل گسترش بدهند و با ملتهای آزادی خواه جهان نیز دوستی برقرار کنند. ملت کرد و ملت اسرائیل دو ملت هستند که توسط دیکتاتورهای خون آشام مورد قتلعام دستجمعی قرار گرفته اند نمونه بارز این قتلعامها هولوکاست  میباشد که 6 میلیون یهودی توسط رژیم نژادپرست و مورفینیست هیتلری قتلعام شدند در جنگ جهانی دوم و در عراق و ترکیه و ایران قتلعامهای مشابهی علیه ملت کرد صورت گرفته است نمونه  این قتلعامها حمله هواپیماهایی رژیم بعث عراق به شهر حلبچه بود که نزدیک به 7000 انسان را قتلعام نمودند و در ایران قتلعامهای مشابهی صورت گرفته است علیه ملت کرد و در ترکیه همچنین.  من بر این باور هستم ملت اسرائیل و ملت کرد همدرد هستند و باید هم دوست باشند از تجربیات یکدیگر استفاده کنند این دو ملت مظلوم. با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 26/3/2012
پایگاه دائمی اسرائيل در كردستان عراق
---------------


از فرخ نگهدار یک جمله به یاد ماندنی وجود دارد:

ما هیچ نبودیم، آیت الله خمینی واقعا امام بود.
این را شخصی میگوید که "دین را افیون توده ها" میدانست... !!
----------------------------------



بعضی‌ وقت‌ها انسان چنان وحشی گری‌های را می‌بیند که از انسان بودن خودش خجالت می‌کشد یعنی‌ بشریت تا کجا افول کرده که قادر به انجام چنین اعمالی است.

حتی حیوانات هم چنین رفتاری را با هم نوع خود نمیکنند،در حالی‌ که این کفتار‌های انسان نما خود را مسلمان و دمکرات می‌نامند، نمی‌دانم دولت فاشیست و خون آشام ترکیه تا کی‌ به این ظلم و پست فطرتی ادامه خواهد داد.اما این نژاد پرست‌ها و کسانی‌ که از این جنایت‌ها به هر دلیلی‌ احساس خوشحالی‌ و دفاع میکنند بدانند که در هیچ کجای تاریخ بشریت ظلم و بیداد دوام زیادی نیاورده است . فاشیست ترک بداند نه با قتل ‌ام‌های هزاران نفری و نه‌‌ با ممنوعیت اظهار ملیت و نه‌‌ با ممنوعیت حرف زدن به زبان مادری و نه با سوزاندن روستاهای کورد نشین و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و تبعید آنان و صدها نوع سرکوب و فشار دیگر ملت کورد به حق تعین سّر نوشت خود و خاکش خواهد رسید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر